וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ייאמן: שרד בחיים לאחר שחנית פילחה את ראשו

נאסר לופז בן ה-16 בילה באגם בפלורידה, כשצ?לצ?ל נפלט מרובה דיג של חברו, ננעץ במצחו ויצא מעורפו. הרופאים, שבניתוח נעזרו בציוד ששאלו ממכבי האש, מודים בפה מלא: "זה נס"

לא יאומן כי יסופר: נאסר לופז בן ה-16, תושב מיאמי שבפלורידה, הצליח לשרוד בחיים לאחר תאונת דיג ביזארית ביותר, שבה פילח צ?לצ?ל (חנית דיג) שאורכו כמטר את ראשו, נכנס מהמצח ויצא מהעורף. למראה צילום הרנטגן המובא כאן, שפורסם הלילה (שלישי), קשה להאמין שהוא לא מת בעקבות התאונה שאירעה לפני כשבועיים - אבל הרופאים בבית החולים "ג'קסון ממוריאל" בעיר מאשרים כעת כי הוא החל להתאושש.

התאונה אירעה ב-8 ביוני. לופז וחברו בן ה-15 יצאו לשחות ולדוג באגם סמוך למקום מגוריהם בדרום-מערב העיר. החבר עסק בהטענת רובה הדיג, כשלחץ בטעות על ההדק - והחנית החדה נורתה בעוצמה וננעצה במצחו של חברו. הלילה פורסמו גם קטעי וידאו, המובאים כאן, בהם נראה פינויו של הנער, בהם ניתן לראות שהוא בהכרה ואף מזיז את איבריו, בעודו מונחת במסוק בבית החולים כשהצלצל תקוע במצחו.

צפו בכתבת רשת CNN: פינוי לופז לבית החולים ודברי הרופאים

גם הרופאים עדיין מתקשים להאמין שלופז נותר בחיים. "זה פשוט נס", אמר ל"מיאמי הראלד" ד"ר רוס בולוק, מנתח המוח שהוציא את החנית מראשו של הנער. "לא ייאמן שהיא הצליחה לפספס את כל כלי הדם החשובים במוח". בבדיקת סי-טי שנערכה לו בימים האחרונים, ניתן לראות שהמוח נראה תקין כמעט לחלוטין, מלבד מעט נפיחות באזור אליו חדר הצלצל.

הרופאים הסבירו כי במקרים כאלה, חשוב קודם כל להתגבר על הרצון לנסות ולשלוף מיידית את העצם שננעץ בראש החוצה. תחת זאת, השתמשו הרופאים במזמרות וקאטרים ששאלו ממחלקת כיבוי האש העירונית כדי לייצב בתחילה את החנית. רק לאחר מכן עבר לופז ניתוח בן שלוש שעות, שבמהלכו הוצאה בזהירות רבה החנית שפילחה את האונה הימנית במוחו.

ד"ר בולוק הדגיש כי מצבו של לופז עדיין מוגדר קשה. בשלב זה לא ברור מה הנזק המוחי שנגרם לו, ואם הוא צפוי להתאושש לגמרי מהפציעה. נמסר שהוא שב להכרה ומצליח לתקשר, וכי הוא אינו זוכר דבר מהתקרית עצמה (וכנראה גם לעולם לא ייזכר). עוד נמסר כי הוא אינו סובל מכאבים, אך מודאג מכך שהוא מתקשה להזיז את החלק השמאלי של גופו. הוא צפוי להישאר מאושפז עוד מספר חודשים.

לקריאה נוספת:
הרופאים ברמב"ם הופתעו: מטבע נמצא בגרונה של בת 4
מברג ננעץ בראשו של בן 13 במהלך קטטה באשדוד
מנתחים הוציאו מבטנו של פעוט 60 כדורי מגנט
קטטה בין ילדים נגמרה במקל בתוך האוזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully