וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי ניסיון חיסול אלפרון: "צבר לו אויבים רבים"

15.6.2012 / 16:07

ביתו של ניסים אלפרון, שניצל השבוע מניסיון חיסול, המה מבקרים שבאו לחזק את ידיו: "מה שתמיד מציל אותו זה חוש ההומור". בינתיים החקירה נמשכת: "יכולה להתפתח אלימות"

מבקרים רבים, בני משפחה ומקורבים, זרמו השבוע לביתו של ניסים אלפרון ברחוב רש"י ברמת גן. כולם באו לתמוך בו בעקבות ניסיון החיסול, בו התפוצץ מטען חבלה שהוצמד לג'יפ שלו. בתקרית נפצע נהגו באורח קל, ואילו אלפרון יצא ללא פגע. "הוא מרגיש מצוין", סיפר חבר קרוב. "הוא צוחק על כל הנושא. זה מה שתמיד מציל אותו – חוש ההומור".

אך לא בטוח שחוש הומור בלבד הוא מה שעבד לטובתו כשניצל מכל ניסיונות החיסול הקודמים. ולמרות זאת, בכיר בחקירת ניסיון החיסול העריך כי "הוא לא ימות מזקנה, זה בטוח". במשטרה חושדים כי הפיצוץ אירע על רקע מה שמכונה כבוד ואגו, ולא אירוע בעיצומה של מלחמה מתמשכת. לדברי הגורם, "ניסים כבר לא בליגה של ארגוני הפשיעה הגדולים שפועלים כיום. מצד שני, כשפועל רגש על רקע איומים הדדיים, זה יכול להיות אלים ביותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שבשנים האחרונות שומר אלפרון על פרופיל פלילי נמוך, במשטרה ממשיכים לעקוב בדאגה אחר המשפחה. האח אריה, שהורשע בסחיטה ואיומים, השתחרר בחודש שעבר מהכלא, והחשש במשטרה הוא כי חזרתו לשטח תחריף את הסכסוכים הקיימים. גם הדור הבא במשפחה לא טומן ידו בצלחת. דרור, בנו של יעקב, הורשע בסחיטה באיומים של בעלי עסקים. אביו יעקב נרצח כזכור ב-2008, כשמטען שהוצמד למכוניתו התפוצץ בעת שנסע בדרך נמיר בתל אביב.

"ניסים מעולם לא פוחד"

חקירת ניסיון החיסול שאירע ביום רביעי הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, אשר מיהרה להוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה. אולם, במשטרה יודעים שיש לא מעט גורמים שיכולים להיות אלה שעומדים מאחורי הניסיון. ניסים אלפרון נחשב "אדם חם מזג ואלים, עם פה גדול. איש ריב ומדון שצבר לעצמו אויבים רבים במהלך השנים", כפי שציין הגורם המשטרתי. רמז לכך הוא העובדה שבכל ניסיונות החיסול שאירעו פנים מול פנים, שלחו אליו אויביו מספר מתנקשים. בין החשודים הפוטנציאלים עולים שמות מוכרים מארגוני הפשיעה הוותיקים.

אלפרון, בסוף שנות ה-50 לחייו, נולד בגבעת שמואל. מגיל צעיר הסתובב עם אחיו יעקב, שנחשב ראש המשפחה, והסתבך עם המשטרה. בין יתר עיסוקיו נמנים תחום הסמים, ההימורים, סחיטת דמי חסות ובשנים האחרונות תחום בקבוקי המחזור.
המטען שהונח ברכבו השבוע לא הוריד אפילו שערה מראשו של אלפרון. לדברי חברו הקרוב, "זאת הייתה סתם בריונות. אנשים שמחפשים רעש ופרסום, באמצע היום, ברחוב הומה אדם. זאת עבודה חובבנית של אנשים לא מקצוענים. לכן אנחנו לא מפחדים".

אלפרון מחזיק אמנם אדם שתפקידו לבדוק את רכבו מדי יום, בחיפוש אחר מטענים. אך לדברי החבר, "ניסים מעולם לא פוחד. עובדה שהוא אינו הולך עם מאבטח חמוש. רק נהג (שנפצע בניסיון החיסול השבוע, מ"ש). זה בניגוד לקבוצות האחרות, שיוציאו עכשיו מיליון שקל בחודש רק על מאבטחים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully