וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג סגן השר ליצמן: "הסמים שנמצאו ברכבו - שלי"

6.6.2012 / 0:08

פרקליטו של הנהג סיפר כי הוא "לא נהג תחת השפעת סמים או אלכוהול, וכי הבדיקות שנעשו לו מוכיחות שהוא דובר אמת. לגבי שריד הסם שנמצא ברכב, הנהג סיפק הסברים למשטרה"

תפנית בפרשת הסמים שנמצאו ברכבו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: פרקליט נהגו של השר, שנעצר אתמול, סיפר אמש (שלישי) כי הלז הודה בחקירתו כי הסמים שנמצאו ברכב - שייכים לו. "ברכבו נתפסו סמים קלים והוא הודה שהם שייכים לו. הוא שיתף פעולה עם חוקריו", סיפר עורך הדין שמעון קוקוש, המייצג את הנהג, והוסיף כי "הוא לא נהג תחת השפעת סמים או אלכוהול והבדיקות מוכיחות שהוא דובר אמת. לגבי שריד הסם שנמצא ברכב, הנהג סיפק הסברים למשטרה בעניין זה".

עוד גולל עו"ד קוקוש את גרסת הנהג להשתלשלות האירועים: "הוא חזר מאירוע משפחתי ואז החליט שהוא רוצה לנסוע להתפלל בכותל. באחד העיקולים הרכב סטה ממסלולו וכאשר הוא ניסה להתחמק מפגיעה הוא התנגש בקיר. הנהג התקשר למשטרה מיד וקיבל אישור להזמין גרר. הסתבר שהייתה בעיה עם אותו גרר והיה צריך להזמין גרר נוסף. הוא המתין שעה ארוכה - ועזב לבסוף". בכך ביקש להסביר עורך הדין מדוע לא נמצא אותו הנהג בזירת התאונה.

שרידי הסם נמצאו ברכב השרד של סגן השר אתמול לפנות בוקר, לאחר שהרכב היה מעורב בתאונה. במהלך הנסיעה פגע הנהג בקיר אבנים ברחוב חטיבת ירושלים, סמוך לשער יפו בעיר, צלצל למוקד המשטרה, דיווח על הפגיעה ועזב את המקום. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פרצו לרכב, ערכו חיפוש ברכב ומצאו בו שרידי סם וכתמי דם על המושב. הנהג נעצר בביתו ורשיונו נלקח ממנו ל-90 יום. הוא הועבר להמשך חקירה במרחב מוריה של המשטרה.

בחקירתו טען כי הוא עישן סמים מספר ימים לפני התאונה. טביעות אצבע נלקחו ממנו והוא צפוי להשתחרר ממעצר. בעוד כשבוע אמור הנהג לחתן את בתו. מלשכת ליצמן נמסר בתגובה לפרסום מוקדם יותר כי "מדובר בנסיעה פרטית של אחד מנהגי סגן השר. העניין נמצא בבדיקת הגורמים המוסמכים".

סמים נמצאו ברכב סגן השר ליצמן לאחר שנהגו התנגש בקיר

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.co.il

(עדכון אחרון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully