וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זעקה במלון "סודנים מלוכלכים" כלפי אתיופים

רמי שני

2.6.2012 / 1:23

קבוצה גדולה של חברים, בהם גם עולים מאתיופיה שהגיעו להתארח במלון באילת, הופתעו לשמוע שאחת מאורחות המלון לא מרוצה מנוכחותם. המשטרה המקומית תזמן את האישה לחקירה

הגזענות כלפי האזרחים הזרים שוב הרימה את ראשה המכוער: "איך שהגענו למלון, אישה אחת התחילה לצעוק שהיא לא רוצה כאן את הסודנים המלוכלכים והשחורים האלה. אני לא הבנתי מה היא רוצה מאיתנו. אני עליתי מאתיופיה לפני 32 שנים, התנדבתי במשמר הגבול. אני לא מבין את ההתנהגות שלה", כך תיאר אמש (שישי) ישעיהו קידני, בן 39 ממושב הודיה, את התנהגותה של אחת מאורחות בית המלון "סיאסטה" באילת, אליו בו התארח גם הוא לצד קבוצה גדולה למדי של חברים.

"הגענו למלון עם שישה אוטובוסים מלאים, של התארגנות בין חברים לסוף שבוע באילת", הוא סיפר, "יש הרבה מעולי אתיופיה, אבל גם אחרים. כשהיא ראתה אותנו, היא התחילה לצעוק על עובדי הקבלה במלון והמאבטחים שיביאו משטרה כי הבנות שלה מפחדות. אחר כך היא ביקשה שיחזירו לה את הכסף ואמרה שהיא תעזוב את בית המלון כי 'שמו אותה עם הסודנים האלה' והתחילה להכות על הדלפק. חשבתי ללכת לדבר איתה אבל הבנתי שלא כדאי לעשות זאת, היא הייתה עצבנית".

קידני, שהגיע ביחד עם אשתו לבילוי סוף השבוע, ביקש להגיש תלונה במשטרת אילת על העלבה ופגיעה סתמית, ואמנם, במשטרה הכירו כבר את הפרשה, האשה ונסיבות האירוע. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בנושא. בשלב זה נחקרת תלונה על הטרדה והאורחת, שפרטיה ידועים, תוזמן לחקירה.

מנכ"ל מלון "סייאסטה", יוסי קאלוש, אמר בעקבות האירוע כי למרות מה שקרה, שגרת הפעילות במלון נמשכת כסדרה והוא כבר ראה את האורחים אחרי האירוע נמצאים באתרי המלון כשהם מחייכים: "למיטב ידיעתי, הייתה גברת שאמרה את דעתה, וזה היה בינה לבין האורחים. היא עזבה אחר כך את המלון ושגרת הפעילות שלנו נמשכת. מבחינתנו האירוע הסתיים".

11 נערים נאשמים בתקיפת זרים: "המניע גזעני"
סרטון ברשת: אלמוני משליך ביצה על אזרח זר
סוגיית הזרים - סיקור נרחב בוואלה! חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully