וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גידפה את שרה נתניהו בקניון בפתח תקווה

המעשה אירע בעת ביקור בקניון אבנת בפתח תקווה. ככל הנראה, האישה שעוכבה לחקירה קראה לעבר נתניהו קריאות גנאי. מאבטחיה של נתניהו עיכבו אותה עד להגעת שוטרים

תושבת פתח תקווה בשנות ה-30 לחייה נעצרה בצהריים (חמישי) בחשד שקיללה וגידפה את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, בקניון אבנת בפתח תקווה. נתניהו עברה ליד בית קפה ואז, על פי החשד, האישה זרקה לעברה גידופים. המאבטחים שליוו אותה עיכבו את האישה עד להגעת השוטרים, והיא נלקחה להמשך חקירה בתחנת המשטרה בעיר. בתום החקירה צפויה החשודה להשתחרר.

רעיית ראש הממשלה הייתה בבוקר בביקור אצל חולי סרטן בבית החולים שיבא בתל השומר ובדרכה לביקור משפחות שכולות בצפון ביקרה בקניון.

לפני כשנתיים נעצר תושב בת ים בחשד שאיים לרצוח את שרה נתניהו על רקע "התנהגותה לעוזרת ליליאן פרץ". לפי החשד, הוא שלח מכתב שהיה מופנה לרעיית ראש הממשלה, למשרדו של נתניהו. בכתב יד נרשם במכתב כי "אם יקרה לעוזרת הבית משהו, דמך בראשך. אני אתן לך כדור בראש ושום שומר ראש לא יעזור לך". לאחר מעצרו של האיש הגיעו השוטרים לביתו, אולם בחיפוש שנערך במקום לא נמצא דבר. בחקירתו טען החשוד כי שלח את המכתב מתוך כעס והביע חרטה על המעשים.

איום על שרה נתניהו: "אתקע לך כדור בראש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully