וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקו שירזי שוקל לעתור לבג"ץ: "עד המדינה לא אמין"

גלעד גרוסמן

30.5.2012 / 21:20

העבריין ריקו שירזי, הנאשם בשורה של עבירות כלכליות בהיקף של מיליוני שקלים, שוקל לעתור לבג"ץ בבקשה לבטל את ההסכם שנחתם עם עד המדינה נגדו: "הוא העבריין האמיתי בפרשה"

העבריין ריקו שירזי, הנאשם בשורה של עבירות כלכליות בהיקף של מיליוני שקלים, שוקל לעתור לבג"ץ בדרישה לבטל את ההסכם שנחתם עם עד המדינה נגדו. בחודש הבא אמור העד להעיד נגד שירזי, במסגרת משפטו בפרשת החשבוניות הפיקטיביות, המתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

עורכי דינו של שירזי, משה שרמן, מוטי בניטה וליה פלוס, הציגו שורה של תלונות נגד אמינותו של עד המדינה, בין היתר בגין עברו הפלילי לכאורה. בשל כך, פרקליטיו של שירזי שוקלים לבקש מבית המשפט לבטל את ההסכם שנחתם עם העד, ששמו אסור לפרסום. אם הבקשה תתקבל, היא עלולה לפגוע קשות במשפט נגד שירזי. עם זאת, הפרקליטים עדיין מתלבטים באשר להגשת העתירה, מכיוון שלאחר שעד המדינה ימסור את עדותו צפוי שירזי להשתחרר למעצר בית, והעתירה עלולה לעכב זאת.

פרקליטיו של שירזי כבר מתחו מספר פעמים בעבר ביקורת על עד המדינה, ואף כינו אותו באחד הדיונים "העבריין האמיתי בפרשה". בחודש נובמבר בשנה שעברה הוגש נגד שירזי כתב אישום בגין שלל עבירות הלבנת הון ועבירות מס, וכן בגין שורה של מקרי איומים. על פי כתב האישום, שירזי ואחרים הוציאו חשבוניות פיקטיביות בסך של למעלה מ-25 מיליון שקלים, כאשר שירזי עצמו התחמק מתשלום מס על הכנסותיו במע"מ בגובה של למעלה מ-3.5 מיליון שקלים. כמו כן מייחסים לשירזי ברשות המסים עבירות של הלבנת הון בשווי של למעלה מ-14.5 מיליון שקלים.

לקריאה נוספת
"שירזי ללווה: אם לא תחזיר כסף אעיף לך את הראש"
אישום ראשון בפרשת החשבוניות במעורבות ריקו שירזי
נעצר עובד במע"מ בחשד שסייע לעבריין ריקו שירזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully