וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 4 נערים קיימו יחסי מין עם בת 11 בבאר שבע

רמי שני

21.5.2012 / 20:32

המשטרה בודקת חשד לבעילה אסורה בהסכמה, וכל המעורבים נחקרו. הורי הילדה התראיינו לערוץ 10, וטענו כי מדובר באונס. "מבחינת החוק היבש ברגע שמדובר בקטינה – אין פה שאלה"

פרשת מין חמורה בדרום: משטרת הנגב חוקרת חשד של בעילה אסורה בהסכמה שביצעו לכאורה קבוצת נערים בני 12-14 בילדה בת 11 בבאר שבע. הורי הילדה הגישו תלונה במשטרה על כך שארבעת הנערים, המתגוררים בשכונה שבה מתגוררת הילדה, שהו עמה בדירה בבניין שבנייתו טרם הושלמה, שם ביצעו עמה מגע מיני.

כל החמישה הועברו לחקירה, שלאחריה שוחררו לבתיהם. ארבעת הנערים סיפרו כי המעשים בוצעו בהסכמה. גם הילדה נחקרה על ידי חוקרת ילדים ומסרה את גרסתה. החקירה נמשכת והממצאים יועברו בסופו של דבר לפרקליטות.

בחדשות ערוץ 10 שוחחו עם הוריה של הילדה, אשר טוענים כי מדובר היה באונס. ר', אמה של הילדה, סיפרה כי שבה הביתה מהעבודה לפני שלושה שבועות, והרגישה שמשהו רע קרה לבתה. "חם בחוץ והיא הייתה עם טרנינג סגור עד הצוואר שלה, שזה לא נורמלי בשביל הבת שלנו", סיפרה. "היא התחילה לגמגם גם כן. 'זו לא אשמתי', היא אמרה". לדבריה, הילדה סירבה לספר לה מה קרה, משום שחששה שאמה תכעס עליה, אולם חברתה סיפרה שהיא נכנסה לבניין, ארבעה בנים תפסו אותה בחדר המדרגות, ונעשה אונס קבוצתי.

אילוסטרציה. ShutterStock
אמה של הילדה סיפרה כי שבה הביתה מהעבודה לפני שלושה שבועות, והרגישה שמשהו רע קרה לבתה/ShutterStock

מצלמת האבטחה בבניין תיעדה את הגעתם של הנערים למקום. בצילומים, נראו הארבעה כשהם מזמינים את המעלית וממתינים. דקות לאחר מכן, נראתה הילדה נכנסת למעלית, ואחריה הנערים. אביה של הילדה סיפר כי צפה בצילומים. "ירדתי ללובי של בניין למצוא את הקלטות האבטחה, רעדתי כשראיתי את זה", סיפר. "אתה מסתכל בתמונות, אתה רואה את ההתנהגות שלהם ואת ההתנהגות שלה, ואתה רואה צד שהוא טורף, וצד שהוא נטרף. מבחינת החוק היבש ברגע שמדובר בקטינה – אין פה שאלה".

"הסכמתי להכל רק כדי שזה ייגמר"

ההורים עוד סיפרו כי לטענת הילדה, המעשים נמשכו כ-50 דקות, והופסקו רק אחרי ששכנה שמעה את הרעש, נכנסה לחדר המדרגות וביקשה מהם לעזוב את המקום.

ההורים עוד סיפרו כי בעקבות האירוע, הם מיהרו לקחת את הילדה לבית החולים, שם עברה בדיקת אונס. על פי האם, בדרך חזרה הביתה, היא סיפרה לה ששלושה מהילדים כפו את עצמם עליה כשהרביעי צופה מהצד. "אחד מהם אמר לה שזה ארבעה נגד אחד, אין לה סיכוי", סיפרה האם. "היא עשתה את החשבון בראש: 'גם אני צריכה פנס או לקבל מכות?, אז הסכמתי לכל דבר שהם עשו רק כדי שזה ייגמר'".

ההורים סיפרו כי לאחר הפגישה עם גורמי מקצוע, הם החליטו לאשפז את הילדה במחלקה הפסיכיאטרית, רק אז גילו יומן שכתבה, המתעד את מה שחוותה. "אם אני אצא מזה בחיים, אני פשוט אתאבד", אמר אביה שכתבה ביומן. לדבריהם, גם היום, שלושה שבועות אחרי האירוע, הילדה עדיין מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully