וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה פיטרה את אלכס מקליש

המנג'ר בן ה-53 סיים את תפקידו לאחר עונה, בה כמעט ירד עם הקבוצה לליגת המשנה. "מאוכזבים מהתוצאות", נמסר מהמועדון

התוצאות הרעות של אסטון וילה בעונה החולפת גרמו למועדון להודיע היום (שני) על פיטוריו של המנג'ר אלכס מקליש. כזכור, וילה סיימה במקום ה-16 עם 38 נקודות בלבד, שתיים יותר מבולטון שירדה לליגת המשנה. מקליש בן ה-53 הגיע בעונה שעברה לווילה במעבר טעון מאוד מהיריבה העירונית בירמינגהאם, מה שלא זיכה אותו בנקודות זכות רבות אצל אוהדי וילה מההתחלה.

בהודעה שמסרה הקבוצה נכתב: "המועדון מאוכזב מהתוצאות של העונה החולפת והמסר שזה שולח לאוהדים שלנו. ההנהלה מבקשת להבהיר שלאוהדים שלנו מגיע יותר מה שסיפקנו להם השנה". נשיא אסטון וילה רנדי לרנר אמר: "אנחנו רוצים להביע את הביטחון שלנו כי וילה תעלה על המסלול הנכון. הפעולה הכי דחופה שאנחנו יכולים וצריכים לבצע היא מינוי מנג'ר חדש, שיראה את הפוטנציאל של המועדון ויוכל לעמוד בציפיות". יו"ר המועדון פול פולקנר מסר: "אנחנו רוצים להודות לאלכס על העבודה הקשה והמאמצים שעשה בעונה הקשה הזו. אנחנו רוצים להתכונן כמו שצריך לעונה החדשה עם מנג'ר חדש, כדי שיוכל לעבוד עם ההנהלה כמה שיותר מהר כדי שיוכל להתמודד עם האתגרים שיעמדו בפניו".

מי שמועמד להחליף את מקליש בתפקיד הוא פול למברט מנג'ר נוריץ' סיטי, אותו אפילו עודדו אוהדי וילה במהלך המשחק בין השתיים השבוע. למרות זאת, למברט חתום על חוזה בקארו רואד ויו"ר נוריץ' דייויד מקנאלי לא מוכן לשמוע על אפשרות לשחררו: "לא נקבל בעין יפה שום הצעה לגבי המנג'ר שלנו או מישהו מהשחקנים שלנו. נעשה כל מה שאנחנו יכולים ונילחם נגד זה כמו שלא נלחמנו מעולם".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully