וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: טל בנין סיכם לעונה אחת במכבי נתניה

13.5.2012 / 21:42

כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, מאמן הפועל חיפה יחליף את ראובן עטר. תנאיו הכספיים סוכמו, יוצג רשמית עוד השבוע

טל בנין סיכם את תנאיו במכבי נתניה והוא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה, כך הודיעו הצהובים רשמית בתום פגישה בין ראשי המועדון לבין המאמן. בנין יוצג רשמית כמאמן הקבוצה במסיבת עיתונאים בהמשך השבוע. בכך, יחליף בנין את ראובן עטר, שנפרד אתמול מנתניה וידריך בעונה הבאה את מכבי חיפה.

כבר ביום חמישי פורסם בוואלה! ספורט על מועמדותו של בנין למכבי נתניה, זאת על רקע המתיחות בין המאמן לבעלי הפועל חיפה יואב כץ. כזכור, ביום חמישי עזב בנין בזעם אסיפה שערך הבעלים יואב כץ עם שחקני הפועל חיפה. למחרת שוחחו שוב השניים, אך לא הצליחו להגיע להבנות, ובנין שהיה נחוש לעזוב, החליט שלא להמשיך, עוד לפני המשחק הגורלי של האדומים מול הפועל פתח תקוה (1:2).

בשבועיים האחרונים החלה המתיחות בין בנין לכץ, זאת מכיוון שהמאמן מאוכזב מאוד מכך שנתפס כמובן מאליו בעיני כץ לגבי העונה הבאה ולא נפתח עמו משא ומתן. מה שהביא לשבירת הכלים מבחינתו של בנין היה התערבותו של הבעלים בהכנות למשחק הנעילה של העונה.

אחרי המשחק בו הבטיחה חיפה את ההישארות מירר בנין בבכי ואמר: "עד היום אני הצהרתי שאני נשאר, אבל אני צריך גם פידבק מהצד השני. הגעתי לכאן כי רציתי לבנות את מחלקת הנוער. מבחינתי זו אידיאולוגיה. זו לא סתם עוד קבוצה בליגה. רציתי ליצור משהו שיעזור למערכת. בהפועל חיפה היה פעם חזון לרובי שפירא. לפני כל משחק אני עליתי לקבר של רובי שפירא והבטחתי לו ולרחל שאני אשמור על הדרך שלו ולא נתנו לי לעשות את זה. זה כואב לי כי זו מערכת שגדלתי בה. עשינו פה דבר עצום כי נתנו את הלב שלנו. אנשים לא מבינים מה עשינו כאן".

נתניה נכנסה לתמונה והגיעה במהרה לסיכום עם בנין. במועדון חיפשו דמות בכירה שתיכנס לנעליו של עטר ובנין התאים בדיוק לדרישות של ראשי המועדון. הסיכום בין הצדדים הוא לעונה אחת.

בנין, 41, שיחק במכבי נתניה בעונת 2005/6 ולמעשה זו הייתה הקבוצה האחרונה בקריירת המשחק שלו. הוא שימש כעוזרו של לואיס פרננדז בנבחרת ישראל ובנובמבר 2011 החליף את ניצן שירזי בהפועל חיפה, שהייתה הקבוצה הראשונה אותה הוא מדריך בקריירת האימון שלו. תחת בנין, הפועל חיפה התאוששה מפתיחת עונה איומה והצליחה לשרוד בליגה.

צפו בטל בנין נפרד מהפועל חיפה בדמעות

ראובן עטר נפרד ממכבי נתניה: "אין סיום ראוי מזה"

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully