וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן זכה בתואר השחקן השישי של העונה

הגארד הנהדר של אוקלהומה סיטי נבחר כמעט פה אחד, אחרי עונה של 16.8 נק', 4.1 ריב' ו-3.7 אס' למשחק. לו וויליאמס שני

ליגת ה-NBA ממשיכה לחלק פרסים למצטייניה, והערב (חמישי), כצפוי, חגג ג'יימס הארדן זכיה בתואר השחקן השישי של 2011/12. הגארד הפנטסטי של אוקלהומה סיטי היה המועמד המוביל לזכיה עוד באמצע העונה, כשהפך לשחקן לא פחות חשוב אצל אוקלהומה סיטי מקווין דוראנט וראסל ווסטברוק, ועוד לפני מסיבת העיתונאים הרשמית בה הודיעו הת'אנדר על הזכיה צייץ הארדן ואמר: "תודה לכולם! אני מעריך את האהבה!".

סטטיסטית, הסקנד גארד הנהדר שדורג שביעי ברשימת הקולות לפרס אשתקד הוליך את כל שחקני הספסל העונה בליגה עם 16.8 נקודות בממוצע למשחק, אליהן הוסיף 4.1 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים וחטיפה ב-31.4 דקות. בפלייאוף העלה הארדן את יכולתו עוד יותר, כשהשתדרג ל-18.3 נקודות בלמעלה מ-50 אחוז מהשדה, כשבמשחק האחרון של הת'אנדר בסדרת הסיבוב הראשון מול דאלאס הוא אף התכבד בשיא קריירה בפוסט-סיזן עם 29 נקודות. לפני כחודש קבע שיא קריירה כולל עם 40 נקודות מול פיניקס.

הארדן, השחקן הראשון בתולדות אוקלהומה סיטי (ולפני כן סיאטל סופרסוניקס) שזוכה בפרס, נבחר כמעט פה אחד (115 מ-119 הצבעות למקום הראשון) והקדים במירוץ לתואר את לו וויליאמס שסיים שני, ג'ייסון טרי שסיים שלישי, אל הרינגטון שסיים רביעי ומאנו ג'ינובילי שסיים חמישי, עם אותו מספר נקודות כמו טאג' גיבסון.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully