וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי קריית מלאכי עצורים - ובעירייה שותקים

11.5.2012 / 0:09

יום עבר מהתפוצצות הפרשה, ומהעירייה קשה לקבל תגובה ברורה אודות המתרחש. מאבטח הוצב בכניסה לבניין ועל העובדים נאסר להתראיין. בינתיים, מנכ"ל העירייה מונה כראש עיר זמני

יח"צ - חד פעמי

(צילום – דרור פיקלני; עריכה – מיכאל ברגמן)

יום לאחר מעצרו של ראש עיריית קריית מלאכי, סגנו ועובדים נוספים - ובעירייה שוררת אווירת שיתוק. בכירי העירייה ממלאים פיהם מים, העובדים מסרבים לומר דבר ואף בדוברות העירייה מיאנו להשיב לשאלות אודות הפרשה המטלטלת את העיר מאז אתמול.

יהיה זה מתוך פחד או מתוך רתיעה - התקשורת אינה מתקבלת בסבר פנים יפות במקום. בניגוד לימים כתיקונם, בכניסה לעירייה הוצב מאבטח, אשר בדק את כל מי שביקש להיכנס לבניין, והעובדים שיצאו ונשאלו על האירועים מסרו רק כי "אסרו עלינו להתראיין". דובר העירייה, בהתאם, לא השיב לפניות בנושא במשך רוב היום, ולבסוף הסכים רק לומר כי על פי הנחיות משרד הפנים, יחליף מנכ"ל העירייה באופן זמני את ראש העיר מוטי מלכה, השוהה במעצר. עובדת יחידה שכן הסכימה להגיב, ציינה רק כי "אני עובדת תחתיו (ראש העיר – מ.ש) כבר הרבה שנים. הוא איש הגון, אותי הוא מעולם לא הטריד".

"יש אנשים שרצו להפיל אותו"

בסביבתה של המתלוננת לא מוכנים לשפוט בין הצדדים. אחת משכנותיה סיפרה כי "מדובר באישה יפה מאוד, צנועה. אמש היא הייתה בהילולת ל"ג בעומר יחד עם בעלה והילדים", אך לא הסכימה לחרוץ דין בסוגיה: "אני לא יודעת אם הדברים האלה אכן קרו או לא", אמרה לוואלה! חדשות, "אצלנו ביהדות אומרים שגם אם אנחנו רואים אדם עם סכין מגואלת בדם, אין לנו זכות להרשיע אותו, אלא לבית המשפט. אבל חשוב לזכור שעל שמועות אפשר להרוס חיים, ושיש פה ילדים בסיפור".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הארכת מעצר למוטי מלכה ראש עיריית קריית מלאכי החשוד באונס וסחיטה, 2012. נמרוד סונדרס
התקינו מצלמה נסתרת בדירתו? מלכה בדיון בבית המשפט/נמרוד סונדרס

התושבים חלוקים בדעתם בנוגע למידת אשמתו של ראש העירייה מלכה. כמעט כולם העידו שהתרוצצו שמועות בעיר בנוגע לרומן שהיה לו עם אחת מעובדות העירייה, אך לא סברו שמדובר במעשים פליליים. "אני מכיר אותו כל החיים" אמר תושב שהציג עצמו כקרוב משפחה של מלכה, "ידעתי שהוא הלך איתה, גם כשהיה נשוי, אבל הכל היה בהסכמתה". לדבריו, מניעים נסתרים עומדים מאחורי התפוצצות הפרשה: "לא הופתעתי שעצרו אותו, זה היה צפוי. יש אנשים שרצו להפיל אותו". הוא אף טען כי "שמו למלכה מצלמה נסתרת בדירה".

דירת המפגש עומדת שוממת

בניין הדירות ברחוב אברהם בורג, אשר על פי החשד, שימש את ראש העירייה כמקום המפגש עם המתלוננת, עומד ריק מאדם ודלתותיו סגורות. המשטרה חושדת כי הדירה ניתנה למלכה כשוחד מידי אחד הקבלנים העצורים בפרשה. לעומת זאת, שכנים המתגוררים בבניינים הסמוכים טענו כי לא נהגו לראות את ראש העירייה במקום.

יוסי חדד. דרור עינב
"אני מקווה בשבילו שהוא ייצא מזה". חדד/דרור עינב

"אדם צריך להיות מודע למעשיו ולשלם עליהם", סיכם ראש האופוזיציה במועצת העיר, יוסי חדד, שסיפר כי לא הכיר את המתלוננת באופן אישי. "אני מקווה בשבילו שהוא ייצא מזה, אבל אם הוא עשה זאת - עליו להיענש".

עוד בנושא:
ראש העיר קריית מלאכי: "הכל היה בהסכמה, אני חף מפשע"
סגן ראש עיריית קריית מלאכי: "התחושה מאוד קשה"
האונס בקריית מלאכי: במשטרה חושדים שכמה נשים נאנסו, ולאורך תקופה
תושבי קריית מלאכי: "פרשת האונס בעירייה - קצה הקרחון"

לפניות לכתבת: shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully