וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ניגריה לשעבר, ראשיד יקיני, מת בגיל 48

מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, שסבל בשנים האחרונות משורה של מחלות נפש, הלך לעולמו ביום שישי. המדינה הוכתה בהלם

כוכב נבחרת ניגריה לשעבר, ראשידי יקיני, הלך לעולמו והוא בן 48 בלבד. על פי דיווחים בניגריה, יקיני סבל בשנים האחרונות ממחלת נפש ובתקופה האחרונה התבודד וכמעט לא קיבל מבקרים בביתו שבאיבדאן. בניגריה דווח בעבר כי יקיני סובל מהפרעה דו קוטבית ודיכאונות. הוא מת בבית חולים פרטי במהלך יום שישי ויובא לקבורה בהמשך היום בעיר הולדתו. יקיני השאיר אחריו שלושה ילדים משלוש נשים שונות.

ניגריה הוכתה בהלם. השמועות על מותו של השחקן האהוב הופיעו ברשתות החברתיות כבר בשעות מוקדמות, עד לאישור הידיעה בליל שישי. "זה לא יכול להיות נכון. אני לא מאמין", אמר סגון אודגבאמי, קפטן הנבחרת לשעבר. "הוא היה חולה מאוד ולפני כשבועיים כמה מקרובי משפחתו העבירו אותו למקום בו יקבל טיפול".

יקיני הוא מלך שערי נבחרת ניגריה בכל הזמנים עם 37 שערים ב-58 הופעות. הוא פרץ לתודעה במונדיאל 1994 שם כבש את השער הראשון של ניגריה בגביע העולם בניצחון 0:3 על בולגריה. עם הסופר איגלס הוא זכה גם באליפות אפריקה.

החלוץ ידע גם קריירה יפה בכדורגל האירופי ושיחק בוויטוריה סטובאל, אולימפיאקוס, ספורטינג חיחון ופ.צ ציריך. הוא פרש מכדורגל בשנת 2003 ושנתיים מאוחר יותר, כשהוא בן 41, חזר לקאמבק קצרצר במדי גטוויי יונייטד הניגרית.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully