וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 33 שנה: התחדש החיפוש אחר הילד הנעדר מקרטון החלב

20.4.2012 / 11:50

איתן פץ יצא במאי 1979 לראשונה לבדו לבית הספר ומאז נעלמו עקבותיו. היעלמותו עוררה תנועה לאומית בנושא נעדרים. בעקבות מידע חדש חודשו החיפושים בשכונת מגוריו בניו יורק

האם אחת התעלומות המפורסמות בארצות הברית עומדת להיפתר בקרוב? שוטרי משטרת ניו יורק פתחו אמש (חמישי) בחיפושים מחודשים אחר גופת הילד איתן פץ הנעדר מאז 1979. החיפושים החלו לאחר שמידע חדש שהתקבל הוביל את השוטרים למרתף בבניין בשכונת סוהו בעיר, בה התגורר הילד. עם זאת, המשטרה לא הצהירה במדויק האם מקום גופתו של פץ כבר ידוע.

חיפושים מחודשים בניו יורק אחרי איתן פץ שנעדר מ-1979. רויטרס
סגן מפקד משטרת ניו יורק אוחז בתמונתו של הנעדר/רויטרס

"מאז השעה 7:00 מחלקות הזיהוי הפלילי של ה-FBI ומשטרת ניו יורק החלו בחיפושים במרתף באזור היעדרותו של הילד איתן פץ ברחוב פרינס ב-25 במאי 1979, בעת שהיה בן שש", אמר סגן מפקד משטרת ניו יורק פול בראון בתדרוך לכתבים, כשהוא אוחז בפוסטר שפרסמה המשטרה עם היעדרותו לפני 33 שנה. "אנו מחפשים אחר על עדות של שרידי אדם, בגדים או חפצים אישיים אחרים, הקשורים לאיתן בתקווה שנצליח לגלות מה קרה לו. זה עדיין נחשב מקרה היעדרות. אם תאותר גופה, יתכן וזה ישתנה במהירות למקרה רצח". הוא הוסיף כי החיפושים עשויים להימשך חמישה ימים.

נעלם בדרכו לבית הספר

פץ נעלם בזמן שהלך לתחנת האוטובוס, במרחק שני רחובות מביתו. זו הייתה הפעם הראשונה שהוריו הותירו לו ללכת לבד לבית הספר. היעלמותו של פץ סייעה לעורר תנועה לאומית בארצות הברית בנושא ילדים נעדרים ויום היעדרותו – ה-25 במאי – הוכרז כ"יום הלאומי של הילדים הנעדרים". פץ היה אחד מהילדים הנעדרים הראשונים בארצות הברית שתמונתם פורסמה על קרטוני חלב: הרשויות פרסמו את תמונתו בתקווה לאתר מידע נוסף על היעדרותו.

אף אדם לא הואשם במעורבות בהיעלמותו של פץ, אך בשנת 2004 משפחתו זכתה בתביעה אזרחית שהגישה בסך של שני מיליון דולרים נגד חוזה אנטוניו ראמוס, חברה? של השמרטפית של פץ באותה תקופה, שהכחיש כל קשר לאירוע. ראמוס המיר את התשלום בריצוי עונש מאסר בפנסילבניה בגין התעללות מינית בילד. הוא יסיים לרצות את עונשו בנובמבר הקרוב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חיפושים מחודשים בניו יורק אחרי איתן פץ שנעדר מ-1979. רויטרס
בניין המגורים בניו יורק שבו החלו אמש החיפושים אחרי שרידיו של פץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully