וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקרא לי סנובית - אני בעבודות שירות

11.7.2002 / 15:12

על הזמרת שרית חדד נגזר היום עונש של 100 שעות עבודות שירות; לפני שנה התעמתה יחד עם חבריה עם שוטר תנועה שעצר אותה; הואשמה ב-3 עבירות העלבת עובד ציבור; תרצה עונשה בצפון

בית משפט השלום ברחובות גזר היום על הזמרת שרית חדד 100 שעות עבודות שירות. חדד הואשמה בהעלבת עובד ציבור בשלוש הזדמנויות שונות. בגלי צה"ל דווח כי הזמרת תרצה את עונשה במסגרת חינוך וטיפול בילדים ובני נוער באזור חדרה, חיפה והצפון.

לפני כשנה הוגש כתב אישום נגד חדד ושניים מידידיה בעקבות תקרית עם שוטר תנועה. בחודש אוגוסט עצר שוטר תנועה את מכוניתה של חדד וביקש מהזמרת את רשיון הנהיגה שלה ואת מסמכי הרכב. חדד סירבה, לטענת השוטר שלא זיהה אותה, להציג כל מסמך מזהה והוא הודיע לה שהיא מעוכבת לצורך זיהוי.

לפי כתב התביעה, היתה תגובת הזמרת נוסח "אתה עוד תצטער על זה שעצרת אותי", שהיא תדאג שממחר כבר לא יהיה שוטר ועוד אי אילו תוספות לא נעימות. לאחר מכן היא החלה לנסוע, השוטר פתח את דלת המכונית ועצר את המכונית על ידי הוצאת מפתחות הרכב. הזמרת דחפה אותו ואמרה לו שהוא ישלם על זה ביוקר ושהיא קוראת לחברים שלה. חבריה שהגיעו למקום תקפו את השוטר ואחד מהם נחשד כי נגח בראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully