וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו החתימה את אלן אנדרסון עד תום העונה

החוזה הזמני של אקס מכבי ת"א בראפטורס תם, אך יכולתו המצוינת שכנעה את ראשי המועדון להשאירו עד סיום העונה

מוקדם יותר היום (שני) החמיאו אנשי טורונטו לתגלית החדשה שלהם, אלן אנדרסון, שהצטיין פעם נוספת וסייע לקבוצה מקנדה להשיג ניצחון חוץ מפתיע, 86:102 על אטלנטה. הערב המחמאות כבר התבטאו בחוזה חדש אותו קיבל אקס מכבי תל אביב, שהוחתם על ידי הראפטורס עד תום העונה. כזכור, לפני שבוע וחצי הוחתם הגארד האמריקאי על חוזה זמני לעשרה ימים, וכעת, לאחר יכולתו הטובה לאורך 12 משחקים וממוצעים של 8.4 נקודות (51 אחוז מחוץ לקשת) ו-1.8 ריבאונדים ב-22.4 דקות, הוא הרוויח את לחמו. גם בן אוזו קיבל חוזה עד תום העונה, כשאקס הפועל עפולה ג'סטין דנטמון שוחרר בתום חוזה בן עשרה ימים.

אמש קלע אנדרסון 16 נקודות והיה מצוין במיוחד במחצית הראשונה, אותה סיים עם 14 נקודות עם 5 מ-7 מהשדה ו-3 מ-3 מעבר לקשת. "המאמן אמר לנו, 'תנו מסירה נוספת בהתקפה, תחלקו בכדור', ואנחנו מוותרים על זריקות טובות בשביל זריקות מצוינות", אמר אנדרסון, שכנראה ממש רוצה להרשים את הקנדים ולכן פתאום מדבר על מונחים זרים לו כמו פרגון ואחווה, "כולנו בסופו של דבר רוצים להישאר ב-NBA".

גם המאמן דווין קייסי החמיא לאנדרסון. "הוא הוכיח שהוא שייך ל-NBA, והוא עשה עבורנו הרבה מעל למצופה עד עכשיו".

אנדרו ביינום כוכב עליון

אנדרו ביינום המשיך להוכיח אמש (שני) את עוצמתו מתחת לסלים, כשהצעיד את הלייקרס לניצחון רביעי ברציפות בלי הקלע מספר 1 בליגה קובי בריאנט. הלייקרס ניצחו את דאלאס בהארכה 108:112, ואמנם פאו גאסול היה זה שהשחיל שתי שלשות ענקיות בתוספת הזמן, אבל ביינום ממשיך את העונה המצוינת שלו, כשאת הניצחון על האלופה סיים עם 23 נקודות ו-16 ריבאונדים.

ביינום, שלאורך השנים תמיד לווה בתואר "פוטנציאל לא ממומש", מעמיד מאז פגרת האולסטאר ממוצעים של 21.3 נקודות, 11.4 ריבאונדים ו-58 אחוז מהשדה, והנתונים מראים שהעונה ביינום הפצוע הכרוני שיחק יותר משחקים מאשר דוויט הווארד, ומתחרה איתו על מקום בחמישיית העונה.

מאט בארנס, שהיה גם הוא מצוין הלילה עם 11 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, היה זה שהכניס את הכדור לביינום שוב ושוב. "דאגתי שיאכילו אותו היטב", אמר בארנס, וביינום יודע: "זה נהדר, חשוב שהקבוצה מאמינה בי ויש להם ביטחון בי".

ביינום גם היה מעורב העונה בכמה פרשיות לא נעימות מחוץ למגרש, אבל מייק בראון מודע לחשיבותו ומציין ש"הלילה הוא היה מפלצת, הוא היה פשוט מפלצת". האם זה אומר שאולי השנה הוא גם סוף סוף יראה את האיכויות שלו גם בפלייאוף, אחרי שהחמיץ את שני הניסיונות הראשונים שלו, ואת השלישי סיים בטונים צורמים עם עבירה מכוערת? "אני רק חושב על המשחק הבא", אמר ביינום, "רק חי, חושב רק על הנשימה הבאה, על המהלך הבא, על הדקה הבאה".

ממשיכים להתעלל בדרק רוז

דרק רוז סיים עוד משחק עם ניצחון חשוב עבור שיקגו, שמחזיקה במאזן הטוב בליגה, וה-MVP קלע את השלשה ששלחה את המשחק להארכה עבור הבולס בדרך לניצחון בדטרויט. אבל זה לא עבר חלק. רוז זעם על הפצצה שחטף בפרצופו מצ'רלי וילאנואבה, שעשה עליו עבירה גסה וגרם לו לדימום מהאף.

רוז, שסובל מפוביה ממחטים וטען שלעולם לא יעשה תפרים, הסתפק בפלסטר על אפו. "זה הכעיס אותי", אמר רוז, שהתעמת עם וילאנואבה, "נמאס לי ששחקנים מנסים לעשות עליי עבירות מלוכלכות (תרגום מילולי של cheap shots). אני חייב להגיד משהו".

רוז כבר נקנס העונה ב-25 אלף דולר אחרי שהעיר הערות דומות על השופטים ואמר ש"אני כנראה הסופרסטאר היחיד בליגה הזאת שעובר את הדברים האלה". הלילה הוא כבר לא הסכים לשתוק, ואמר משהו חריף לוילאנואבה. "הוא אפילו לא כיוון לכדור", אמר רוז, "זה מה שהרגיז אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully