וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי חיפה עלתה לחצי הגמר

מערכת וואלה! ספורט

10.4.2012 / 22:31

הירוקים ניצחו 0:2 את נצרת עילית ועלו למעמד חצי הגמר בפעם ה-28 אי פעם. קטן ותורג'מן כבשו, טואטחה חזר אחרי 3 חודשים

מכבי חיפה נמצאת באחת העונות הרעות ביותר שלה ב-15 השנים האחרונות, אבל אולי מעז עוד ייצא מתוק ב-2011/12. האלופה היוצאת עלתה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה לאחר 0:2 קליל במיוחד על הפועל נצרת עילית בקרית אליעזר. אלון תורג'מן כבש את הראשון כבר בדקה השישית אחרי בישול נהדר של יניב קטן והחזיר לו בבישול משל עצמו, אותו סיים הקפטן עם שער בדקה ה-45. למכבי חיפה זו תהיה הפעם ה-28 במעמד המכובד של חצי גמר גביע המדינה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, יניב קטן (אמצע). אדריאן הרבשטיין
לא מתקשים במיוחד/אדריאן הרבשטיין

המשחק פשוט היה כמו שאומרים בשכונה "לא כוחות". מכבי חיפה, גם בעונה פחות טובה כמו זו בה היא נמצאת עדיין עדיפה ב-10 רמות על פני הקבוצה מהמקום ה-14 בליגה הלאומית. הירוקים כבשו שער אחד כבר בדקה השישית, שלאחריו היא פשוט ניסתה להפוך את המשחק למשחק ראווה ולכבוש שערים יפים ומלאי פרגון.

בסופו של דבר זה נגמר רק ב-0:2 וגם זה בשל העובדה שהקבוצה של אלישע לוי הורידה הילוך במחצית השנייה ונראתה ממש כאילו היא חסה על הקבוצה הצפונית מהלאומית ולא מעוניינת להשפיל אותה. אם הייתה משחקת בשיא כוחה עד הסיום, זה אולי היה נגמר בתבוסה. כרגע, זה פחות מעניין את האלופה היוצאת.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! ורד הכניס מסירת עומק לקטן, שפירגן נהדר לתורג'מן, שבעט מ-8 מטר בקלות פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 27: תורג'מן קיבל כדור ברחבה חופשי לגמרי, אך בעט לא מספיק מדויק וסמדג'ה הדף.

דקה 28: קטן בעט כדור חופשי מ-18 מטר היישר לקורה של סמדג'ה.

דקה 30: נצרת עילית יצאה למתפרצת נדירה, שתפסה את הגנת חיפה מנמנמת. דיאב נותר לבד מול דוידוביץ' ובעט בקלות פנימה, אך היה בנבדל. הירוקים יהיו חייבים להיות עירניים יותר.

דקה 45: גול! ימפולסקי מסר לקטן, שהעביר לתורג'מן, שהחזיר לו והותיר את הקפטן לבד והוא מ-12 מטר בעט לקורה ופנימה. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 72: עוסמאן בעט כדור מצוין מרחק 22 מטר מהשער קו אלכסוני, אך הוא חלף סמוך לקורה.

דקה 82: טואטחה, שחזר לאחר פציעה שהשביתה אותו במשך שלושה חודשים, קיבל כדור באגף שמאל ובעט חזק, אך לחוץ.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', עלי עוסמאן, סיידו יאיא, דלה ימפולסקי (גוסטבו בוקולי, 71), עידן ורד, יניב קטן (טאלב טואטחה, 80), אלון תורג'מן (מוחמד גדיר, 65), ויאם עמאשה.

הרכב הפועל נצרת עילית: שאול סמדג'ה, מאיר גבאי, יבגני ברקמן, נידאל חוג'יראת (עאמר זידאן, 60), יהודה זנו, בן תורג'מן, טרס שולקובסקי, הייל חשאן (ראובן גל, 53), יניב דרעי, ירדן כהן, אחמד דיאב (עמנואל אודיבה, 77).

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully