וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל ספרא זכה באליפות ישראל בשחייה מים פתוחים

שחיין הפועל עמק יזרעאל הפתיע את השחיין הבכיר של הנבחרת, מיכאל דימיטרייב ויצא מהמים שתי שניות לפניו בדרך לזהב

הפתעה גדולה באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים שהתקיימה הבוקר (שישי) באילת. השחיין הבכיר של נבחרת ישראל, מיכאל דימיטרייב מהפועל בית שמש, סיים רק במקום השני (54:55.65) במשחה הגברים ל-5 קילומטר, כאשר לפניו הגיע השחיין יובל ספרא מהפועל עמק יזרעאל (54:53.15). יש לציין כי הקרב בין השניים היה צמוד במיוחד לאורך כל המשחה ולראייה העובדה שספרא הגיע שתי שניות בלבד לפני דימיטרייב. למקום השלישי הגיע השחיין הצעיר שי טולדנו מהפועל ירושלים (55:48.25).

במשחה הנשים ל-5 קילומטר זכתה חן פינסלי בת ה-18 מהפועל עמק חפר. את המקום השני תפסה לי כהן מהפועל ירושלים ולמקום השלישי הגיעה רוני בווה מאגודת ירושלים רבתי. במשחה ל-1.5 קילומטר גברים, זכה סהר אזולאי בן ה-16 מהפועל חולון בעוד במשחה הנשים זכתה יובל סבה, בת 13 בלבד, גם היא מחולון.

מאיגוד השחייה נמסר: "התחרות עברה בצורה חלקה והוגנת. היה קרנבל של ממש על החוף ובתוך המים זכינו למספר הפתעות מאוד נעימות, כמו ניצחונו של יובל ספרא. התחרות היוותה ניסוי כלים טוב בשבילנו לקראת תחרות הסבב העולמי, שתיפתח ביום ראשון בחוף באילת. אנו מאמינים כי גם בתחרות הבינלאומית נצליח לשמור על התנהלות וסדר מופתיים, כפי שקרה באליפות ישראל".

הערב, ייערך טקס הפתיחה הרשמי של סבב גביע העולם, לאחר שכל המדינות המשתתפות כבר נחתו אמש. 28 מדינות שלחו נציגים לתחרות החשובה, כאשר את ישראל ייצגו 17 שחיינים, מהמובילים בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • יובל ספרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully