וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "נעזור למופז ליצור אלטרנטיבה"

יו"ר מועצת סיעת קדימה, ותומכה של לבני, הבהיר כי יעמוד לצד מופז בתקווה שזה ימשיך את דרכה של יו"ר המפלגה הקודמת. על האפשרות שלבני תישאר: "מקווה שתקבל החלטה נכונה"

קובי אליהו

(צילום: דניאל בוק, קובי אליהו, דרור פיקלני ורויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן וגדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

יושב ראש מועצת סיעת קדימה, חיים רמון, התייחס הבוקר (רביעי) לתוצאות הפריימריז במפלגה, והביע תקווה שציפי לבני תחליט להישאר וללכת עם שאול מופז, אשר נבחר הלילה ליושב הראש החדש. רמון, שהיה בין תומכיה הבולטים של לבני, דווקא דיבר בטון מאחד ביום שאחרי הפסדה, בניגוד לחששות מפילוג בין שני המחנות במפלגה. "מה שברור זה ששאול מופז הוא המנצח, אני מקווה שהוא יבנה אלטרנטיבה ואנחנו כולם צריכים לעזור לו בכך", הוא ציין בראיון לגלי צה"ל.

רמון אמר כי הוא סבור שזה עצוב, שרק לפני שנה הדרך של לבני הייתה נכונה מבחינה ציבורית. "היא הובילה בסקרים, היינו אלטרנטיבה", הסביר רמון, "משהו קרה בשנה הזאת שיש לנתח וללמוד. זה מראה עד כמה הפוליטיקה הפכפכה ומה שנראה יציב היום, תוך זמן לא רב משתנה לחלוטין".

"ציפי לבני עשתה משהו שפוליטיקאים לא עשו – היא הלכה לאופוזיציה כדי להוות אלטרנטיבה", אמר רמון. "היא שילמה את המחיר, ואני מקווה שלא כולנו נשלם אותו. מה שחשוב הוא העתיד, להיות אלטרנטיבה לנתניהו". לדבריו, יש חברים בקדימה שחושבים שצריך להיות בממשלה בכל מחיר. "אני חושב שזאת טעות", הוא אמר. "שאול אמר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה, ואני מקווה שהוא ימשיך את הקו של לבני, לא להיות סרח עודף".

ציפי לבני וחיים רמון בכנס ראשי קדימה דצמבר 2009. אורי לנץ
"היוותה אלטרנטיבה ושילמה את המחיר". לבני ורמון/אורי לנץ

כשנשאל אם הוא סבור שלבני תוכל לעבוד לצד מופז, אמר רמון: "ראיתי כבר דברים יותר קשים. זו החלטה אישית שלה. אני מקווה שהיא תקבל החלטה נכונה מבחינתה. אני לא יודע מה היא תעשה, אבל אם היא תחליט ללכת ביחד עם מופז, זו לא תהיה הפתעה עצומה. יש אנשים שיותר לא אהבו אחד את השני ואחר כך עבדו יחדיו".

אחרי ההפסד אמש, אמרה לבני לפעילים: "אלה הבחירות ואלה התוצאות. ננוח אחרי המאמץ". לבני סיפרה כי התקשרה לשאול מופז ואיחלה לו הצלחה. "אני רוצה להודות מעומק הלב לכל אותם מתנדבים מדהימים, שחלקם נמצאים כאן מאחורי, ולכל אותם חברי קדימה ואזרחים שנתנו לי את אמונם והעניקו לי אהבה במהלך הדרך הזו", אמרה. "אלה היו חודשיים ארוכים – והיה זה גם יום ארוך. כעת, אני הולכת לישון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון מוחץ למופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully