וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את בני לוד

מערכת וואלה! ספורט

21.3.2012 / 16:00

הפועל תל אביב נקלעה לפיגור מול בני לוד ואף איבדה את אפולה אדל בכרטיס אדום, אך ניצחה בהארכה מצמד של איגייבור

הפועל תל אביב עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה 1:3 את בני לוד מהליגה הלאומית בתום הארכה. האדומים כבר פיגרו 1:0 בסוף המחצית הראשונה, אבל שערים של מירקו אורמוש (46) ונוסא איגייבור (91) השכיחו משחק עייף ומשעמם מצד שחקניו של ניצן שירזי, וקירבו אותם עוד שלב אל תואר פוטנציאלי בעונה עם כל כך הרבה עליות, ובעיקר ירידות. איגייבור השלים צמד בדקה ה-115 ובסופו של דבר גרם למשחק הזה להיראות טוב יותר מבחינתה של הפועל תל אביב. .

נוסא איגייבור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נראה שזה יגמר טוב בשבילם, למרות הכל. נוסא איגייבור חוגג את השער השני של הפועל תל אביב/ברני ארדוב

.

במכבי תל אביב יכולים להיות מרוצים מהדרך שבה הושג הניצחון של הפועל תל אביב. זה קרה אחרי 120 דקות של משחק, ושלושה ימים לפני הדרבי התל-אביבי שיתקיים ללא קהל בבלומפילד, וגם ללא השוער אפולה אדל שהורחק. בהפועל תל אביב יכולים להיות מרוצים רק מהתוצאה, ניצחון 1:3 על קבוצת צמרת מהליגה הלאומית שהעלה אותם לרבע גמר הגביע. דרך לא ממש הייתה שם, אבל היו שלושה שערים, שהשניים הראשונים היוו גורם מפתיע עבור ההגנה של לוד, שהצליחה לעשות את העבודה במשחק השוטף, אבל לא בשניות הראשונות של המחצית השניה וההארכה.

הפועל תל אביב, ששיחקה בעשרה שחקנים מאז הרחקתו של השוער אפולה אדל בסוף המחצית הראשונה, הצליחה להתגבר על השינוי הדרסטי בהרכב כשבוריס קליימן עמד בין הקורות החל מהדקה ה-45 ואלרואי כהן נאלץ לרדת לספסל. קליימן אמנם נכנע לפנדל מוצלח של סאלם אבו סיאם, אבל המחצית השניה הוא עשה את העבודה. מצד שני לא הייתה לו יותר מדי עבודה, כי לוד לא ממש תקפה את השער, בדיוק כמו הפועל תל אביב, והמחצית השניה אופיינה באחוז נמוך של מצבים, כמעט אפסי. למזלה של הפועל תל אביב, המחצית נפתחה עם שער מהיר במיוחד של מירקו אורמוש, שעוד בשניות הראשונות של הדקה ה-46 קבע למעשה שהמשחק הזה ילך להארכה.

בהארכה זה היה נוסא איגייבור שהיה אחראי להבלחה נוספת של האדומים בדקה הראשונה, ולמעשה סגר עניין. עדן שרם שנכנס כמחליף הביא שינוי מרענן להתקפה של הפועל תל אביב בדקות האלה, אבל בסופו של דבר נוסא איגייבור היה השחקן העירני במשחק הזה ובדקה ה-115 היה היחיד שרץ כאילו שעברה רק רבע שעה. זה נגמר בצמד מרשים של הניגרי ובתקוות חדשות עבור הפועל תל אביב שאולי בכל זאת תיאבק על תואר בעונה המוזרה הזאת.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות ענקית ללוד. וואליד באדיר איבד כדור לגיורגי גבידוארי, שפרץ לכיוון השער ובעט מקו ה-16 בקשת מעל שחקן הגנה ובדרך לקורה.

דקה 22 - בעוד שהפועל תל אביב עדיין לא הצליחה לייצר התקפה מסודרת אחת, בני לוד הגיעה לשני מצבים תוך דקה. תחילה ינון ברדה הכניס כדור מסוכן לאברטון שחיכה ברחבה. לאחר מכן מוראד אבו ענזה הגיע למצב מסוכן בצד שמאל של הרחבה, אבל אפולה אדל עצר את הכדור.

דקה 25 - מצב מסוכן ראשון להפועל תל אביב. רועי גורדנה שיחרר טיל מ-25 מטרים, אזברגה הדף מצוין לקרן.

דקה 35 - כדור חופשי להפועל תל אביב ממרחק של 20 מטרים בצד ימין. שי אבוטבול סובב חזק, אזברגה הדף קדימה וההגנה של לוד נחלצה מהמצב המסוכן.

דקה 45 - אפולה אדל הורחק אחרי שהכשיל ברחבה את מוראד אבו ענזה. פנדל מוצדק נפסק לטובת בני לוד והשוער המחליף בוריס קליימן החליף את אלרואי כהן.

דקה 45 - גול! סאלם אבו סיאם בעט את הפנדל שמאלה ופנימה. 0:1 לבני לוד.

דקה 46 - גול! איזו פתיחה מסחררת של האדומים למחצית השנייה. התקפה מהירה ישר מנקודת האמצע, הסתיימה במסירה של מהראן לאלה למירקו אורמוש, שמ-18 מטרים ירה בימין פנימה. תוך 10 שניות במחצית השנייה, 1:1.

דקה 56 - יחיא עיסא קיבל כדור נוח ברחבה ובעט למסגרת, קליימן הצליח להדוף.

דקה 83 - הזדמנות ללוד, מוראד אבו ענזה התמקם טוב ברחבה וקיבל כדור עומק מדוייק, אבל לא הצליח להשתלט עליו ובסופו של דבר איבד אותו.

דקה 92 - גול! רועי גורדנה שלח כדור עומק, נוסא איגייבור עצר עם החזה והשתחרר למצב בעיטה מ-25 מטרים. שוער לוד אזברגה לא היה במקום והכדור נכנס פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 100 - עדן שרם הרים כדור מצד שמאל של הרחבה לאיגייבור, שנגח מקרוב מעל לשער.

דקה 115 - גול! נוסא איגייבור קיבל כדור עומק, ההגנה של לוד כבר נראתה כאילו איבדה עניין במשחק והניגרי של הפועל תל אביב עבר את השוער כדי לגלגל פנימה ולקבוע 1:3 להפועל תל אביב.

בני לוד: יוסף אזברגה, עמר מנסור, יקיר שינה, מוחמד קבהא, סאלם אבו סיאם, יחיא עיסא, מוחמד אזברגה (אחמד מרעי, 79), גיורגי גבידוארי, אברטון זאגו (רז שביט, 91), ינון ברדה (מוחמד עבדלקאדר, 67), מוראד אבו ענזה.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא (מור שושן, 114), וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן (בוריס קליימן, 45), מירקו אורמוש, נוסא איגייבור, מהראן לאלה (עדן שרם, 98).

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully