וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מסי הוא הג'ורדן של הכדורגל"

מאמן ברצלונה הרעיף שבחים לכוכב שהפך למלך השערים של כל הזמנים בקבוצה: "הוא הטוב ביותר, אני מצטער בפני כל השאר"

ליאונל מסי חי משיא לשיא, ואתמול (רביעי) הוא הפך רשמית למלך השערים של כל הזמנים של ברצלונה. הפנומן הארגנטינאי הבקיע שלושער ב-3:5 של הקטאלנים על גרנאדה ונעצר על 234 שערים. בדרך הפער מריאל מדריד צומק זמנית לחמש נקודות. מלבד השלושער, צ'אבי וכריסטיאן טייו הצעיר השלימו את החגיגה של הבלאוגראנה. דייגו מיינץ וצמד של גיז'רמה סיקוורה ניסו להחיות את המשחק ללא הועיל.

בסיום המשחק, פפ גווארדיולה שיבח כהרגלו את מסי, וכשנשאל אם הכוכב בן ה-24 יכול להיחשב כמייקל ג'ורדן של הכדורסל, הוא השיב "יש מעט שחקנים ששולטים כמוהו, והוא עושה את זה. אתה יכול להשוות אותו בצורה מושלמת למייקל ג'ורדן. ליאו נכנס לדפי ההיסטוריה. אלה שמכירים את ססאר רודריגס אמרו לי שהוא היה יוצא דופן. אני רוצה להודות לקבוצה על כך שהיא התגברה על כל הצרות ולבחור הזה שממשיך לעשות היסטוריה".

גווארדיולה המשיך וציין: "הכל כבר נאמר על מסי. הוא לא רק מבקיע שערים, הוא כובש שערים נהדרים. כל אחד הוא יותר טוב מהשני. אנחנו רואים את המיטב בפעולה. אני מצטער עבור אלה שמנסים לקחת את הכס שלו, אבל הילד הזה הוא אחר, טוב יותר, אנחנו נרגשים שיש לנו אותו. הוא מראה את זה בכל שלושה ימים".

גם ג'רארד פיקה היה נרגש מהשיא החדש, ואמר: "זה כבוד להיות באותו דור איתו, אני מאמין שהוא השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה של הספורט. אני מספיק בר מזל להיות באותה הקבוצה איתו, אני מרגיש מיוחס. זה לא משנה היכן הוא משחק, אם קר או חם, הוא תמיד מוכיח שהוא הטוב ביותר".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully