וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה בפייסבוק לחיילת, הטריד מינית וסחט

שלומי גבאי

16.3.2012 / 12:36

גבר נשוי מבאר שבע התחזה לצעירה בשם רינת אוחנה, ושכנע נערה להצטלם בתמונות אינטימיות ולהעביר לו אותן. במשטרה חוששים שעוד נערות נפלו קורבן להטרדות המיניות

תושב באר שבע, בן 30, נעצר בחשד שקיים קשר בעל אופי מיני עם נערה בת 13 באמצעות הרשת וניסה לסחוט אותה. הוא נעצר אתמול (חמישי) בעקבות תלונת שהגישו הורי הנערה למשטרת חדרה.

החשוד, נשוי ואב לילדים, הציג את עצמו בפייסבוק כחיילת בת 19 בשם "רינת אוחנה". הוא רכש את אמונה של הנערה והצליח לשכנע אותה להצטלם בתנוחות אינטימיות ואיים להפיץ את התמונות. כשסירבה הנערה, הוא סחט אותה. מעצרו של החשוד הוארך עד יום ראשון. במשטרת חדרה חוששים שעוד נערות נפלו ברשתו של החשוד, והחוקרים מבקשים ממי שחושד שנפל קורבן למעשיו של האיש, לפנות לתחנת חדרה ולהתלונן.

בחודש שעבר הואשם אסף כהן, בן ה-25 מחצור הגלילית, בכך שהונה למעלה מ-4,000 גברים באינטרנט לאחר שהתחזה לאישה. על פי כתב האישום, במהלך שנת 2010 ועד לחודש פברואר הנוכחי, פעל כהן להוצאת כספים במרמה מאחרים באמצעות כתובת מייל שפתח למטרת מעשי המרמה. הוא התחזה לבחורות המעוניינות לקיים קשר מיני כלשהו עם גברים - באינטרנט או בשיחות טלפון ובפגישות, והכל תמורת תשלום. בעשרות מקרים התפתו גברים שונים לשלם לנאשם תמורת השירותים מיניים, ובחלק ממקרים אלה סחט הנאשם את הקורבנות באיום כי אם לא יעבירו לרשותו סכומי כסף נוספים הוא יפגע בהם בדרכים שונות.


לקריאה נוספת
הגבר שהתחזה לאישה יישלח לבדיקה פסיכיאטרית
חשד: התחזה בצ'אט לאישה - וסחט כסף מ-4,000 גברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully