וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ הערבי עלה לשידור

13.3.2012 / 12:38

הערוץ אותו מפעילה קבוצת "הלא טי.וי" עלה לשידור בכבלים ובלוויין. יו"ר מועצת הכבלים והלוויין: "על ראשי הערוץ להוכיח כי ביכולתם להעמיד ערוץ מקצועי"

ערוץ חדש על מסך הטלוויזיה: הערוץ הערבי, אותו מפעילה קבוצת "הלא טי.וי", עלה לשידור בכבלים ובלוויין. הערוץ משודר באפיקים הפותחים את החבילות הערביות בכבלים ובלווין: אפיק 131 ב-HOT ואפיק 169 ב-yes. בשלב מאוחר יותר ישודר הערוץ גם באפיק מספר 30 בשתי הפלטפורמות. הערוץ משודר גם בלוויין "עמוס" וניתן לקליטה באמצעות צלחות לוויין פרטיות. מאחורי "הלא טי.וי" עומדים מספר גורמים, בהם האתר הערבי "פאנט", זכיינית ערוץ 2 רשת וחברת ההפקות "ענני תקשורת".

"כעת על ראשי הערוץ, להוכיח שביכולתם להעמיד ערוץ טלוויזיה מקצועי, עם לוח שידורים אטרקטיבי", מסר יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן. "המועצה גילתה סבלנות רבה כלפי הערוץ מתוך אמונה כי הם יצליחו, למרות חבלי לידה קשים, להעמיד ערוץ טלוויזיה מקצועי ואטרקטיבי, שלראשונה ישמש ככלי ביטוי למגזר הערבי במדינה. כולי תקווה שהם יעמדו בהצלחה במשימה חשובה זו".

בחודשים האחרונים התקיימו דיונים בנוגע לאפיק בו ישדר הערוץ. מנכ"ל הערוץ ג'וזף אטרש ויו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, דרשו כי הערוץ ימוקם באחד האפיקים הראשונים, אולם שני האפיקים שהיו פנויים – ערוץ 20 וערוץ 25, עומדים לרשות זכייניות ערוץ 2. באפיק 20 משדרת קשת את "האח הגדול" ואפיק 25 שמור לערוץ הים-תיכוני של רשת שאמור לעלות לאוויר בעתיד הקרוב. שתי הזכיינות סרבו לוותר על האפיקים הפנויים לטובת הערוץ הערבי.

חברת הלא טי.וי. בע"מ זכתה במכרז להפעלת הערוץ הייעודי וקיבלה את הרישיון להפעלתו בספטמבר 2011. בשבוע שעבר, לאחר תקופת התארגנות של כחצי שנה, הגישה החברה למועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין בקשה לקבלת אישור הפעלה ולתחילת שידורי הערוץ, וזו אישרה אותו לאחר שנמצא כי החברה עומדת בתנאים המפורטים ברישיון. יחד עם זאת, המועצה דחתה את בקשת הערוץ לשדר בהיקף מצומצם במשך שלושת החודשים הראשונים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניצן חן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully