וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי: ארבע הפנים של הכוכבת הגדולה בעולם. מיוחד

6.3.2012 / 13:50

נערה בהפרעה, פעילת זכויות אדם, שחקנית עם אוסקר, תאגיד סלבריטאי ועכשיו גם במאית: מיהי באמת אנג'לינה ג'ולי? לחצו על כל אחד מהריבועים ותגלו

לחצו על כל אחת מן התמונות של אנג'לינה ג'ולי כדי לגלות על צדדיה האחרים

אנג'לינה גולי פרצה לחיינו בתור הילדונת הביישנית של השחקן ג'ון ווייט. לא עבר זמן רב והיא הפכה לשחקנית מבטיחה ואקסצנטרית נושאת סכינים ושרשראות בקבוקוני דם עם זהות מינית מבולבלת שסיפקה חומר רב לצהובונים. מאז היא הספיקה לממש את ההבטחה ולזכות באוסקר לתפקיד משנה על משחקה ב"נערה בהפרעה", לככב בשוברי קופות ולבסס את מעמדה כשחקנית מן הדרג הראשון בהוליווד שמרוויחה עשרות מיליוני דולרים לסרט. במקביל, היא הפכה לאם מסורה לשישה ולחלק מהצמד "בראנג'לינה", לאייקון אופנה ומכתיבת טרנדים ולפילנתרופית ופעילה הומניטארית נמרצת בשירות האו"ם. כעת לראשונה, לכל הטייטלים הללו מצטרף גם זה של במאית קולנוע.

סרטה של ג'ולי "בארץ של דם ודבש", שעולה לאקרנים בארץ ביום חמישי, מציג את סיפורם של בני זוג בוסנים שחיים בשני צידי הגבול של המדינה השסועה בזמן המלחמה בבלקן בשנות ה-90. הסרט עוסק במחיר הפיזי והמוסרי שהמלחמה גובה ובהשלכות של חוסר התערבות פוליטי בחברה מוכת סכסוך. הסרט עורר עניין רב, גם בגלל היוצרת שלו וגם בגלל הנושא שלו, ואף היה מועמד לגלובוס הזהב בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר.

"60 דקות" על אנג'לינה ג'ולי
"בארץ של דם ודבש": איפה ומתי רואים?
אנג'לינה ג'ולי: איזה צד שלה אתם מעדיפים? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully