וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נחטף כשניסה לשדוד עדר כבשים בצפון

קובי מנדל

2.3.2012 / 12:20

הצעיר הבדואי נחטף ע"י המשפחה כאשר ניסה לגנוב 140 כבשים מהעדר שבבעלותה, ושוחרר הבוקר כשעל גופו סימני חבלה קשים. "לולא התערבות המשטרה לא ידוע מה היה עולה בגורלו"

נהג משאית בן 25 מהיישוב הבדואי שגב שלום שוחרר היום (שישי) לחופשי, כשעל גופו סימני חבלה קשים, לאחר שנחטף על ידי משפחה בטמרה במהלך שוד כבשים. המשפחה הבחינה בנהג המשאית ובחברו, שנהג במשאית נוספת, בעודם מנסים לגנוב כבשים מאחד העדרים שברשות המשפחה – והצליחה לחטוף את הצעיר בעוד חברו נמלט מהמקום.

השניים הספיקו להעמיס כ-140 כבשים על המשאיות וניסו להימלט, כאשר בני המשפחה הבחינו בהם והחלו במרדף אחריהם. בני המשפחה הצליחו לשבות את הצעיר, ואילו חברו נמלט כשברשותו כ-80 כבשים. המשפחה, אשר אחד מעדריה כבר נגנב בעבר, החליטה להחזיק בצעיר כבן ערובה עד ששותפו ישיב להם את הכבשים שברשותו.

"התערבות המשטרה הצילה את חייו"

השמועה על השבוי התפשטה ביישוב, ונכבדי הכפר ניסו אף הם להתערב למען שחרורו. דבר חטיפתו של הצעיר הובא לידיעתם של השוטרים בתחנת שפרעם, אשר עצרה את אבי המשפחה ואיימה כי תבצע מעצרים נוספים באם לא יוסגר הנהג החטוף.

היום לפנות בוקר שוחרר הנהג כשהוא נושא סימני חבלה חמורים בכל חלקי גופו, כפי הנראה לאחר שהוכה נמרצות. הנהג, שמוכר למשטרה כגנב עדרים המסרב בעקביות לשתף פעולה בחקירותיו, הכחיש את התקרית וטען כי נפל מרכבו. סגן ניצב רמי ניימרק, מפקד תחנת המשטרה בשפרעם, מסר לוואלה! חדשות כי הוא היה בסכנה גדולה ולולא התערבות המשטרה לא ידוע מה היה עולה בגורלו.

לאחר מעצרו של אב המשפחה, בן 60, נעצר גם אחיינו, בן 40. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בעכו בחשד לחטיפה, כליאה, תקיפה וגרימת נזק. במקביל, פועלים שוטרים באזור הנגב לאיתור המשאית השנייה בה הכבשים שנגנבו מהעדר.

עוד בנושא:
אישום: בדואי התנגש במכוון ברכב צבאי
הורסים בלבד: מלחמתה של המדינה בבדואים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully