וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט סובל מזעזוע מוח ושבר באף, וויד התנצל

דווין וויד התנצל על העבירה הקשה באולסטאר שגרמה לפציעת בריאנט. ביינום: "זה היה מטורף". ובראשון: ההיט נגד הלייקרס

דווין וויד סיפר שהוא שלח הודעת התנצלות לקובי בריאנט, אחרי העבירה הקשה שביצע עליו בזמן משחק האולסטאר. בריאנט דימם מאפו אחרי שוויד ביצע עליו את העבירה, ולאחר מכן התברר כי הוא לא רק סובל משבר באפו, אלא אף סובל מזעזוע מוח. עדיין לא ברור אם בריאנט יוכל לשחק הערב במדי הלייקרס מול מינסוטה.

על פי חוקי הליגה, שחקן שסובל מזעזוע מוח חייב לקבל 24 שעות מנוחה ולאחר מכן סדרה של בדיקות קבועות כדי לקבוע אם הוא כשיר ואם הוא לוקה באיזשהו סימפטום שמסכן אותו.

"זה כל מה שאני יכול לעשות", אמר וויד על ההודעה לבריאנט, "הוא יודע שזה לא היה בכוונה. אפשר לדבר על העבירה, אבל לא התכווונתי שזו תהיה התוצאה שלה".

ביום ראשון הלייקרס יפגשו את מיאמי, אבל וויד אומר שזה לא ישפיע על הגישה שלו למשחק. "זה רק סיפור טוב מבחינה תקשורתית", אמר פלאש.

אנדרו ביינום הביע את התמיהה שלו מהעבירה הקשה של וויד, שלא הלמה את המעמד: "זה היה משחק אולסטאר... אני לא מבין מה זה היה, זה היה מטורף". גם פאו גאסול אמר ש"אני חושב שזה לא היה במקום, קצת מוגזם יחסית לאירוע שבו זה קרה, אבל אני לא חושב שהוא התכוון לפגוע לקובי באף".

מיאמי תשחק מול פורטלנד ויוטה לפני המשחק עם הלייקרס, אבל כבר עכשיו לברון ג'יימס יודע ש"קובי לא צריך את הדבר הזה כדי לגייס מוטיבציה למשחק מולנו, הוא תמיד מוכן".

* דרק רוז נשאל לסיכוייו לזכות גם השנה בתואר ה-MVP. "אנחנו מנצחים, וזה הדבר היחיד שמטריד אותי". מנגד, רוז יודע מי ראוי לפרס כרגע. "אני עוד לא עשיתי העונה שום דבר שבגללו מגיע לי להיות MVP", אמר הגארד של שיקגו, "אבל יש בחור אחד שלוהט עכשיו, וזה קווין דוראנט. הוא פשוט משחק, ומעמיד מספרים מצוינים. משחק מצוין, קולע הרבה, באחוזים טובים, פשוט משחק".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully