וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר אדלמן הבטיחה את מקומה בלונדון

שייטת הלייזר סיימה את התחרות בקאדיז עם מדליית כסף. באליפות אירופה, משיח שלישי, שחר צוברי נפסל מהתחרות

נמרוד משיח ממשיך לשמור על מקומו בשלישייה הראשונה באליפות אירופה לגלשני רוח שנערכת השבוע בפורטוגל. היום (שלישי) התקיימו שני שיוטים בלבד, השביעי והשמיני בתחרות. משיח ירד למקום השלישי הכללי אחרי שסיים במקום השביעי את השיוט השביעי ובמקום ה-16 את השיוט השמיני שנמחק לו מהמקבץ. בסך הכל למשיח יש כעת 35 נקודות שליליות והוא רחוק עשר נקודות מהפולני פרמיסלב מרז'ינסקי. ביירון קוקלאניס היווני נמצא במקום השני עם 31 נקודות שליליות.

מצבו של שחר צוברי השתפר מעט בשני השיוטים שנערכו היום, כאשר הוא טיפס למקום ה-11 כשסיים במקומות השישי והשני בשני השיוטים שנערכו היום, אבל לאחר יום השיוטים הוא התבשר כי הוא נפסל מהשיוטים עקב אי סדרים ברשימת הציוד איתו גלש. מתברר שמספרה הסידורי של החרב עימה גלש צוברי בשיוטים 1 עד 8 לא תאמה את מספרה הסידורי שנרשם בשעת המדידות טרום האליפות, כשככל הנראה מדובר בטעות אנוש ברישום. כעת ממתין הצוות הישראלי לקבלת תוצאות העירעור בכתב במטרה לבחון את החומר ולראות אם ניתן להגיש בקשה לפתיחת הערעור מחדש. דן דוידוביץ' מדורג במקום ה-28 אחרי שסיים במקומות 15 ו-13 היום.

אצל הנשים מעיין דוידוביץ' מנצלת היטב את היעדרותה של לי קורזיץ מהתחרות, כאשר הגולשת הישראלית נמצאת במקום השלישי הכללי עם 26 נקודות. דוידוביץ' סיימה במקומות השלישי והשישי את שני השיוטים שנערכו היום, כשהשיוט האחרון היה הפחות טוב שלה ולכן הוא נזק. היא רחוקה כעת 17 נקודות ממרינה אלבאו הספרדיה שמוליכה את התחרות. נעמי כהן מדורגת במקום ה-19 הכללי לאחר שסיימה במקומות 18 ו-15 את שני השיוטים.

במקביל, היום הסתיים שבוע הדגמים האולימפיים בקאדיז שבספרד, כשנופר אדלמן, הבטיחה את השתתפותה באולימפיאדה בלונדון. השייטת סיימה את התחרות עם מדליית כסף במקום השני ובכך השיגה את הקריטריון הישראלי למשחקים. את הקריטריון הבינלאומי היא השיגה באליפות העולם שהתקיימה בפרת' שבאוסטרליה. אורן יעקב, שייטת הנוער בלייזר רדיאל, סיימה את התחרות במקום השישי הכללי.

שייט הלייזר יובל בוצר סיים את התחרות במקום ה-11 ולא השיג את הקריטריון הישראלי הנדרש (מקום בתוך העשירייה הראשונה). יש לו ביד את הקריטריון הבינלאומי מאליפות העולם בפרת' ובחודש מאי תינתן לו אפשרות נוספת לעשות את הקריטריון הישראלי, כאשר עליו להיות ממוקם בין 16 הראשונים באליפות העולם בלייזר.

שייט בוואלה! ספורט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully