וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב מהשרון חשוד באונס, מקורביו: "נסיון להדיחו"

23.2.2012 / 14:21

מנהל מוסד חרדי בשרון נעצר בחשד לשורה של תקיפות מיניות, אך מקורביו ועורכת דינו טוענים כי זהו ניסיון של יריביו להדיחו. המשטרה: "הפרשה תכה גלים בחברה החרדית כולה"

לאחר שאתמול (רביעי) נעצר מנהל בית ספר חרדי מוכר באזור השרון בחשד כי הטריד מינית ואנס תלמידות, טוענים מקורביו כי התלונות הן חלק ממאבק להדחתו מראשות המוסד והעמותה המפעילה אותו.

בדיון שהתקיים הבוקר בהארכת מעצרו, טענה באת כוחו, עורכת הדין רינה לוי, כי מאחורי התלונות עומדת עמותה מתחרה, אשר מעוניינות להדיח את הרב מתפקידו. לדבריה, הרב מנהל את המוסד מזה 15 שנים ונמצא בקרבת בנות במשך כל הזמן הזה, ומעולם לא נחשד בעבירות מסוג זה. "האווירה מאוד חמורה, הם רצים לבית הדין (הרבני, מ"ש). הביאו בריונים שלא נותנים לו להיכנס לבית הספר".

השופטת מירב בן ארי קבעה בהחלטתה כי "קיים חשד סביר לביצוען של העבירות". עם זאת, התייחסה השופטת לטענותיה של הסנגורית באשר לרקע לפרשה, וקבעה כי "יש צורך במעקב של בית המשפט", על כן היא לא נענתה לבקשת המשטרה והסתפקה בהארכת מעצרו של החשוד בשישה ימים.

במשטרה בודקים אם גורמים במוסד טייחו הפרשה

החשד נגד מנהל בית הספר התעורר לאחר שלפני מספר ימים הגישה נגדו תלמידה במוסד, בת 19, תלונה במשטרה. היא הגיעה למשטרה מלווה בחברה, ופירטה באוזני החוקרים כי נאנסה לכאורה בידי מנהל המוסד - רב מוסמך ודמות מוכרת בקהילה.

בעקבות כך, הגיעו שתי מתלוננות נוספות, תלמידה ומורה, שהתלוננו גם הן על עבירות מין שבוצעו בהן לכאורה, ושאותן מייחסת המשטרה לחשוד: מעשים מגונים, אונס ומעשה סדום תוך ניצול מרות.

במשטרה חושדים כי נערות נוספות ונשים אחרות נפלו קרבן למעשיו של הרב. ביחידה החוקרת מנסים כעת להגיע למתלוננות נוספות, ובודקים אם היו גורמים במוסד או מחוץ לו שידעו על מעשיו של המנהל וטייחו את הפרשה. גורמים המקורבים לחקירה העריכו כי אם גרסת המתלוננות תתברר כנכונה, הפרשה "תכה גלים בחברה החרדית כולה".

כותרות נוספות מהעת האחרונה
"מטפל אלטרנטיבי" הורשע באונס אחרי 8 שנים
אישום: אנס את בתו החורגת במיטתה ואיים עליה
חייל שיכור חשוד באונס בבסיס חיל הים בחיפה

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully