וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם מאנו ג'ינובילי עשוי מזכוכית?"

כוכב הספרס שוב דידה לחדר ההלבשה, פופוביץ' סבור ש"זה עלול לקחת הרבה זמן", ובטקסס מתוסכלים: למה זה שוב קרה?

זה שוב קרה לו. כוכב סן אנטוניו מאנו ג'ינובילי שוב נפצע הלילה (שבת) משחק של הספרס, הפעם מול הקליפרס, ונטש את המשחק. עברו ארבעה משחקים בלבד מאז שהארגנטינאי חזר מפציעה שגרמה לו להיעדר 22 משחקים (שבר ביד), והוא שוב דידה לחדר ההלבשה עם כאבים בברך.

"אני חושש ששוב איבדנו אותו", אמר המאמן גרג פופוביץ' בסיום, שנשאל כמה זמן לדעתו יידרש לג'ינובילי לחזור: "אני חושב שזה עלול לקחת תקופה ארוכה".

גם תיאגו ספליטר נפצע הלילה, אבל עבור הברזילאי זו פציעה ראשונה. ג'ינובילי, מנגד, החמיץ גם את החלק האחרון של העונה שעברה, ולא שיחק בפלייאוף כשהספרס הודחו על ידי ממפיס בסיבוב הראשון.

התקשורת בטקסס מביעה את התסכול שלה מהפציעות החוזרות והנשנות של ג'ינובילי. בכתבה ששואלה "האם ג'ינובילי עשוי מזכוכית?", מציינים בטקסס את העובדה שמאנו שוב נפצע הרחק מהכדור, בצורה די משונה. היד השבורה, כזכור, נגרמה מניסיון פשוט של חטיפת כדור, והפציעה הלילה כשניסה לעבור חסימה של קניון מרטין (לא אלימה או יוצאת דופן במיוחד). לטענתם, "כמה מוזר ששחקן שזורק את עצמו על הפרקט שוב ושוב, מוצא את עצמו נפצע כל כך רחוק מהכדור".

עוד מציינים בטקסס כי אין עוררין על רמת המחויבות של ג'ינובילי, אבל העובדה שהוא שוב נעדר לתקופה ארוכה, אולי גם לחלקים המכריעים של העונה, מהווה צל על הקריירה שלו ועל התרומה שלו.

גר פופוביץ' סיכם את המשחק הלילה, והתייחס לפציעה של מאנו: "זה נראה כאילו ניצחנו את הקרב, אבל הפסדנו במלחמה".

סן אנטוניו ניצחה 100:103 את הקליפרס אחרי הארכה

עומרי כספי: ”עוד מוקדם לשפוט את הטרייד שלי לקליבלנד”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully