וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא גורדין: תום חגי ודנה מיינרט על זוגיות, רן דנקר ועוד - ראיון

חגית גינזבורג, צילומי מגזין: נמרוד סונדרס

17.2.2012 / 12:10

תום חגי ודנה מיינרט, מכוכבי "תא גורדין", מטפחים סיפור אהבה מקסים מחוץ למסך. בראיון, הם מסבירים איך שורדים גם סצנות אינטימיות עם רן דנקר

הפעם הראשונה, ועד כה היחידה, שבה דנה מיינרט ותום חגי, שניים מכוכבי "תא גורדין" המצוינת של yes ובני זוג במציאות, נתקלו חזיתית בצלמי פפראצי וכתבי רכילות היתה דווקא באשמתו של רן דנקר, כוכב הסדרה. "אני ורן היינו צריכים להיפגש לדבר על כמה מהסצנות המשותפות שלנו", מספרת מיינרט, שמגלמת בסדרה את תמר, מושא אהבתו של אייל (דנקר). "יצא לנו להיפגש רק בערב, אז קבענו באיזה בר. ואז, ביציאה משם, חיכו לנו צלמים. למחרת היה כתוב שלרן דנקר יש חברה חדשה".

"וזה עוד דייט שאני הסעתי אותה אליו!", צוחק חגי, שמגלם ב"תא גורדין" את יונתן, חברו הטוב של דנקר ואת בן זוגה לשעבר של תמר.

"זה היה מצחיק, ובסוף הם תיקנו וכתבו שאני שחקנית שעובדת איתו, לא בחורה חדשה", מיינרט מוסיפה.


תגידו להם ברוכים הבאים לביצת הבידור הקטנה שלנו. הם צעירים, יפים ומוכשרים. שניהם בוגרים טריים של הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, שם גם הכירו והפכו לזוג, ושניהם, כך יצא, משתתפים יחד בסדרת הריגול המוצלחת של רון לשם ועמית כהן, בבימויו של דני סירקין. "זה קרה לחלוטין במקרה", מספרת מיינרט, 26. "עשינו אודישנים בנפרד ושנינו נורא רצינו את התפקידים האלה, אבל לא תיארנו לעצמנו שזה ייצא ביחד".

תום: "ביום של המאטצ'ינג המלהקת התקשרה אליי ושאלה אם דנה לידי ואם היא יכולה גם לקפוץ למאטצ'ינג. הלכנו ביחד".

דנה מיינרט ותום חגי. נמרוד סונדרס
בתמונה: מהזוגות הכי חמודים שאפשר להכיר. לא בתמונה: רן דנקר. תום חגי ודנה מיינרט/נמרוד סונדרס

סצנות משותפות כמעט ואין להם, למעט אחת, בפרק האחרון של הסדרה, כך שמיותר מראש לדון בסוגיית העבודה המשותפת כזוג. ובכל זאת, יש אלמנט אחד שאי אפשר להתעלם ממנו: העובדה שמיינרט מגלמת את בת זוגו של רן דנקר, אחד מאלילי הבנות המשגשגים ביותר שיש לנו כאן. וכן, זה כולל גם כמה סצנות אינטימיות למדי. למיינרט זו לא הפעם הראשונה. היא כבר התנסתה בסצנה כזו עם השחקן יוגב יפת, בסדרה "2.3 פעמים בשבוע". אבל זו בהחלט הפעם הראשונה שבה היא מתבקשת לעשות סקס מול המצלמה עם גבר, בזמן שבן הזוג שלה בחיים האמיתיים עובד על השורות לסצנה שלו בחדר ליד.

"שמעי, זה משונה, זו תמיד תחושה משונה", היא אומרת. "זה נורא מלאכותי, יש אנשים מסביבך ואת כל הזמן מרגישה מוזר. רן הוא בחור מקסים וכל הזמן נתן לי תחושה נורא נוחה ומהר מאוד גם מצאנו הרבה נושאים משותפים ושלושתנו התחברנו מאד. אנחנו פחות או יותר באותו גיל ויש לנו שאיפות דומות. אז היה לנו מאוד כיף לעבוד ביחד, מאוד נוח. הוא מאוד אוהב לעבוד לעומק, לפצח את הסצנות, לא להשאיר אותן ברמת הטקסט. אז גם לסצנה האינטימית הגענו מוכנים. בהתחלה מאוד התפדחנו והיינו מובכים וקצת חששנו, אבל בסופו של דבר זה היה מאוד מכבד. מה שבאמת מביך בסצנות האלה זה לא העירום או הסקס, זו הזוגיות שעל המסך. זה הרבה יותר קשה, ליצור התאהבות. הרבה יותר חושפני ומביך מאשר לעשות סצנה באופן טכני".

ובכל זאת, להיות עירומה עם גבר אחר, כשהחבר שלך צופה מהצד. נשמע לא פשוט.

"היה שם רק עירום מרומז, על הסט עצמו במקומות האינטימיים היינו מכוסים. וכן, זה מאוד משונה להיות עם גבר אחר בסיטואציה כזו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא אשקר שזה הדבר הכי נעים. גם עירום, גם סצנות אינטימיות עם גברים". דנה מיינרט מתוך "תא גורדין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך כל תקופת הצילומים, חגי נשאר בן הזוג המפרגן, המבין והתומך. "אני לא אשקר שזה הדבר הכי נעים", הוא אומר. "לדעת שזה מה שקורה, גם עירום, גם סצנות אינטימיות עם גברים. לא חושב שיש גבר שמחפש שבת הזוג שלו תעשה דבר כזה. אבל מהר מאוד ההיגיון נכנס לתמונה ואתה אומר סבבה, זה המקצוע ואני סומך עליה ב-700 אחוז ואם אני הייתי במצב ההפוך אני יודע שלא היה לזה שום השלכה על מה שבינינו. גם בבית ספר התאמנתי בלראות אותה מתנשקת עם בחורים אחרים, היא התאמנה בלראות אותי".

דנה: "בכל פעם מחדש זה משונה, אבל תמיד את מבינה שזו רק עבודה. עבודה קצת משונה אבל בכל זאת עבודה".

אלה לא רק הסצנות האינטימיות של מיינרט עם דנקר. אי אפשר להתעלם מהעובדה שעד דצמבר האחרון הם היו בעיקר סטודנטים למשחק, (כשבמקביל חגי כיכב בסדרה "אורים ותומים"). המעבר המהיר מחממת הגידול של יורם לווינשטיין לדבר האמיתי, קרה כמעט מבלי שהיה להם זמן להיערך.

"אתה דורך בתוך החלום שלך", מסביר חגי. "זו תחושה מאוד מעורבת. גם המון חרדה ופחדים ולחץ ומצד שני גם אופוריה גדולה. תוך כדי העשייה הכל מתפוגג וזו עבודה, עבודה מאוד נעימה. לא רוצה להחליף אותה. בשתי ההפקות ששיחקתי, עבדתי עם אנשי המקצוע הכי טובים בתעשייה וסגל שחקנים שלכבוד הוא לנו בכלל לחלוק איתם מסך".

דנה: "ברגעים הראשונים זה קצת מלחיץ. פתאום לעשות סצנה עם מוני מושונוב או לעבוד עם דני סירקין, אבל הם אנשים שבאים לעבוד, שאוהבים את המקצוע שלהם ומהר מאוד את מרגישה בבית, בנוח".

תא גורדין.
"אף פעם לא באמת תהיה לנו תחרות". מתוך "תא גורדין"

די נדיר להצליח להתברג לתעשייה מהר כל כך. אין חשש שההתרסקות תהיה מהירה באותה המידה?

תום: "זה הרבה מזל ולהיות במקום הנכון בזמן הנכון, אבל זה לא גורם לך להוריד את היד מהדופק. אולי זה אפילו רק גורם לך להיות יותר דרוך לגבי ההמשך, כי כבר התחלת ואתה מרגיש שאתה בדרך הנכונה והפחד שזה יתמסמס איפשהו מניע אותך. אז ממשיכים ללכת לאודישנים, אני עושה תיאטרון ("גלילאו גליליי" בתיאטרון באר שבע – ח.ג.). וזהו, ממשיכים לעבוד. הראש לכיוון עבודה".

מה יקרה אם מישהו מכם מצליח יותר?

תום: "לא מתכחשים לזה שזה עלול לעורר קנאה, אבל אני סומך עלינו שאנחנו מספיק חזקים לעבור את זה".

דנה: "שנינו נורא חדורי מטרה ונורא מתקדמים הלאה. יש הרבה אכזבות, הרבה לאווים, דברים שהם כמעט. במהלך השנה האחרונה נבחנו כמעט לכל מה שמשודר ושוב, כל הזמן זה קיים, הפחד שמישהו פתאום יותר יצליח מהשני. אבל אני אישה והוא גבר אז אף פעם לא באמת תהיה לנו תחרות על אותם התפקידים ובאמת בינתיים טפו טפו אנחנו כל הזמן משווים".

תום: "טפו טפו, שימשיך כך".

דנה: "אנחנו עונים לכל הסטיגמות. אנחנו עם אמוציות, כל הזמן חרדתיים. אבל יש גם כל הזמן את התחושה הזו של שותפות גורל. חשבתי המון בשנה האחרונה מה היה קורה אם היה לי בן זוג שהוא לא בתוך הדבר הזה, איך הוא היה מגיב לסצנות הסקס שעשיתי. אני לא יודעת איך אפשר להסביר כמה שזה טכני וכמה הדברים האלה הם לא כמו שהם נראים. וכשאתה בא מתוך זה, אתה נורא מבין, יש לך את ההבנה הבסיסית של מה קורה שם, וזה נורא קל. אני לא צריכה להסביר לו יותר מדי למה אני מבואסת או חרדה אחרי אודישן".

יש משהו שלא תסכימו שהצד השני יעשה?

תום: "לא. אני לא אגביל את הבחירות שלה לעולם. אני חושב שגם אם הייתי מטרפד לה איזושהי בחירה וגם אם היא היתה מסכימה לזה, זה תמיד היה עומד בינינו. אנחנו מאוד סומכים על הבחירות האחד של השני".

דנה מיינרט ותום חגי. נמרוד סונדרס
"מאוד סומכים על הבחירות אחד של השני". מיינרט וחגי/נמרוד סונדרס

לשאלה הקבועה באשר לקושי לקיים זוגיות יציבה במסגרת חיים לא יציבים של שחקנים, השניים מגיעים מוכנים:"אנחנו נעשה עבודת תחקיר על מנשה נוי וקרן מור", אומר חגי, "ונבדוק איך צולחים את זה, גם כשחקנים וגם כזוג. אין למה להתמקד בחרדות, גם ככה אנחנו כל הזמן עמוסי חרדות ולחצים".

דנה: "אם את מתמקדת רק בלחץ ובחרדה הקיומית של העתיד, כן תהיה פנסיה או לא תהיה פנסיה, זה משתק. את לא יכולה לעשות מהלכים אמיצים ומאתגרים. דווקא בשלב הזה שאנחנו לא מחויבים לשום דבר, אז צריך להיות כל הזמן אמיצים ולהסתכל מה מביא היום הבא. אני נורא רוצה להאמין שהדרך שלי היא נכונה. משחק זה לא מקצוע לעצלנים. זו המון משמעת עצמית. אתה צריך לרצות את זה בכל מאודך".

תום: "אבל זו משמעת עצמית שמגיעה מרצון וכיף, אז אני עושה ואני אפילו לא שם לב שאני עושה ואפילו לא מתעייף מזה".

דנה: "אפילו אם את על הרגליים 20 שעות ביום בחזרות, את לא מתעייפת. את לא מאמינה שזו העבודה שלך".

היא ילידת מושב ניר בנים שבנגב, הוא יליד קיבוץ משמרות שסמוך לחיפה. כבר שנתיים וחצי הם יחד, חולקים דירה בשכונת התקווה בתל אביב. שניהם חלמו להיות שחקנים עוד מילדותם, דילגו בין חוגי תיאטרון והצגות בית ספר. אחרי הצבא, הגיעו לעיר הגדולה לנסות את מזלם. בסטודיו למשחק הם למדו בכיתה עם רונה לי שמעון ויעל גרובלס, בנות שהגיעו עם תהילה בילט אין, וגם היום, אחרי שיצאו לדרך, הם עובדים מול שחקנים בני גילם, כמו דנקר ותום אבני ("אורים ותומים"), שכבר נחשבים לכוכבים מובילים. אבל הם לא משאירים מקום לקנאה.

תום: "אני חושב שכל אחד עושה את הדרך שהוא צריך לעשות ואם זאת הדרך שרן היה צריך לעשות כדי להגיע לאן שהגיע, אז לגיטימי ומקובל. הוא מוכשר מאוד. כל עשייה שלו הביאה את העשייה הבאה".

דנה: "זה לא שהוא הגיע לאן שהגיע בחסד, הוא עשה עבודה מאוד יפה. ההוא מגיל מאוד צעיר עובד, וזו הלמידה הכי טובה".

תום: "זה לא שהוא הסתכל עלינו מלמעלה או משהו כזה. להיפך. למדתי ממנו המון. כשאנחנו מדברים על סצנות ועל להעמיק בתוך סצנה, הוא יודע מה הוא עושה. וגם על תום אבני, אי אפשר להגיד שהוא לא למד, הוא עשה אוניברסיטה של החיים בכל מה שקשור למשחק".

ובכל זאת, אולי אם הייתם מוותרים כמוהו על בית ספר למשחק, היום כבר הייתם כוכבים גדולים.

תום: "כנראה שלא הייתי הולך לעשות אודישנים ומקבל תפקידים בלי בית הספר. וגם מאוד נהניתי בבית הספר, אלה היו שלוש שנים מדהימות".

דנה: "יש אנשים שנולדו לעבוד במקצוע, יש אנשים שצריכים לעשות דרך. זה לא בא לכל אחד בטבעי, בטח לא למושבניק או קיבוצניק שבאים לעיר הגדולה ולא יודעים מי נגד מי. כל מה שאת עושה במקצוע הזה זה לצבור שעות טיסה. לא משנה כמה תיאוריות וטכניקות תלמדי, עד שלא תלמדי את הדרך שלך שהכי מתאימה לך, זה לא ממש משנה".

ומקסימום, תמיד אפשר לעשות ריאליטי.

תום: "לא. אני לא רוצה להזניק את הקריירה שלי משם, אני רוצה להזניק את הקריירה שלי מעשייה".

דנה: "כשעושים את זה בעבודה קשה, טווח הזמן מוכיח את זה. ככל שאת מבססת לעצמך בסיס יותר יציב, הסיכוי שתמשיכי לעבוד גדל. אין קיצורי דרך, הקיצורים האלה מאוד מתעתעים, הם נותנים תחושה לרגע שהנה עשיתי את זה בטופ של הטופ, אבל זו אשליה".

פרסום זה פקטור בשבילכם?

תום: "לא נשקר. אני חושב שזה גם איזשהו הכרח לעבודה שלנו. איזושהי תעודה שאתה עובד ומתפרנס מזה. בבסיס, כולנו הגענו למקצוע הזה מתוך הרצון בהכרה. זה חלק מזה".

דנה: "זה לא העניין שמחר אני רוצה תמונה במחלף ההלכה, אבל כשזה ימשיך להתגלגל זה משהו שחייב להגיע".

ועל השאלה המתבקשת, האם הם חולמים לעבוד יחד, יש להם כבר תשובה מוכנה מראש: "נצטרך לעבוד על הכימיה שלנו", חגי מחייך. "אבל אני בטוח שיהיה בסדר".

"תא גורדין" ב- yes וואלה!
תום חגי, "אורים ותומים": הקיבוצניק שהצליח לשחק את הדתי טוב מכולם – ראיון
"תא גורדין": הבמאי דני סירקין בראיון בלעדי
"תא גורדין": פשוט סדרה נפלאה
"תא גורדין": ממשיכים לעקוב? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully