וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול הצטרף לצוות האימון בפרטיזן בלגרד

המאמן הישראלי, המקורב לאברהם גרנט ועבד איתו באנגליה, כבר נכח באימון לבוש במדי המועדון. ישמש כעוזר או סקאוט

מרקו בלבול הצטרף לצוות האימון של אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד. בלבול כבר נמצא בסרביה ונכח באימון הבוקר (שישי) של הקבוצה, המתכוננת ליציאה למחנה האימונים בדובאי, כאשר הוא לבוש בחליפת אימון של המועדון, אבל על פי דיווחים בתקשורת המקומית לא היה מעורב בהעברת האימון ומיעט לדבר. בשלב זה לא ברור מה יהיה תפקידו המדויק של בלבול בצוות של גרנט, כאשר ככל הנראה הוא ישמש כסקאוט.

כידוע, בלבול נחשב למקורב מאוד לגרנט שאף צירף אותו לצוות הסקאוטינג בווסטהאם: "למדתי הרבה באנגליה", אמר בלבול לתקשורת הסרבית. "הייתי חלק מצוות האימון של גרנט וזו הייתה חוויה לכל מאמן. למדתי ממנו הרבה על טקטיקה, טכניקה ואימון".

גרנט עצמו אמר השבוע כי יצרף שני עוזרי מאמן לצוות המקצועי המורחב שלו. ג'ובאני רוסו וז'ליקו פטרוביץ' סירבו להצעה וככל הידוע, גם סלובודאן דראפיץ' שנולד בסרביה ושולט בשפה אמור להצטרף לגרנט כאחד מעוזרי המאמן.

בלבול בן ה-44 החל את העונה כמאמן מכבי פתח תקוה, אבל פוטר אחרי המחזור השמיני. לפני כן הוא עמד על הקווים של מכבי הרצליה, הפועל באר שבע ובני סכנין וכן שימש כעוזר מאמן במכבי חיפה, מכבי נתניה ומכבי תל אביב. כשחקן הוא לבש את מדיהן של מכבי חיפה ומכבי תל אביב, בין היתר תחת גרנט.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully