וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריה בברזיל: טענות לאונס בבית "האח הגדול"

17.1.2012 / 12:31

מתמודדת בגרסה הברזילאית של הריאליטי האשימה מתמודד אחר כי נגע בה באופן מיני בזמן שהיתה שיכורה, ורבים זועמים על חברת ההפקה שלא התערבה בנושא עד כה

"האח הגדול" בגרסה הברזילאית עומד במרכז שערוריה, בשל חשד לאונס שבוצע מול מצלמות התוכנית, ללא התערבות ההפקה. הסיפור הוא של המתמודדת מוניק ארמין, שנשכבה על מיטתה שיכורה בסוף השבוע האחרון. המצלמות קלטו את המתמודד דניאל אצ'ניז מגיע למיטתה, נכנס אל מתחת השמיכה שמעליה, ומכאן ישנן שתי גרסאות למה שהתרחש.

לפי גרסת ארמין, שהתעמתה עם אצ'ניז, הוא נגע בה באופן מיני ללא הסכמתה, מה שעל פי חוק ניתן להגדיר כאונס. אצ'ניז טען מנגד כי הוא רק נישק אותה וחיבק אותה. על פי הדיווחים בברזיל, המקרה עורר סערה ויצאה עצומה נגד התנהלות רשת גלובו, המפיקה את "האח הגדול" בברזיל: "זה בלתי נסלח שרשת גלובו לא שלחה מישהו לדאוג לאישה מחוסרת ההכרה ולראות מה האיש הזה עשה לה. זה בלתי נסלח שגלובו לא שלחה מישהו להפריד ביניהם ברגע שהם הבינו (ואף אחד אינו תמים לחשוב שמישהו פספס את זה) שהאישה לא נתנה את הסכמתה או השתתפה באקט הזה", נכתב בעצומה. בחברת גלובו טרם הגיבו לדברים.

האם זהו אונס? צפו בקטע

אמה של ארמין כבר קבעה בראיונות שנתנה כי "לא ייתכן שלא היה שם ניצול מיני". אצ'ניז כמובן הכחיש את הדברים בעימות עם ארמין, שהספיקה לומר לו רק דבר אחד: "אני לעולם לא אשתה איתך".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully