וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קצב שכרה את שירותי פרקליטו של דמיאניוק

גלעד גרוסמן

14.1.2012 / 18:20

עורך הדין יורם שפטל יטפל בבקשה לדיון נוסף, עליה החליטה משפחת קצב בניגוד לעמדתו. בראיון ל-"פגוש את העיתונות" בערוץ 2 אמר אחיו של קצב, ליאור: "בקולו נשמע הרבה סבל"

עו"ד יורם שפטל, שייצג בישראל בעבר את ג'ון דמיאניוק, שהואשם בפשעים נגד האנושות וזוכה בישראל, ייצג את הנשיא לשעבר משה קצב בבקשה לדיון נוסף בעניינו. בסביבתו של קצב ציינו כי העובדה ששפטל מחליף את צוות ההגנה הקיים אינה מצביעה על אי אמון מצידם של עורכי דינו הקודמים של קצב, אלא נובעת מרצון להכניס אדם שיציע זווית חדשה בתיק. עוד ציינו כי שפטל בקיא היטב בפרטי הפרשה ויוכל להכין במהרה את הבקשה לדיון נוסף - אותה יש להגיש בתוך כשבועיים.

בראיון הערב (שבת) לתוכנית פגוש את העיתונות בערוץ 2, אמר אחיו ליאור, כי "לא משה קצב ביקש לקיים דיון נוסף. ילדיו ואישתו קיבלו את ההחלטה - אתמול בלילה על דעת המשפחה ובניגוד לדעתו. שכרנו את שירותיו של עו"ד יורם שפטל שהביא לזיכוי במשפט דמיאניוק. עשרות שופטים ועורכי דין בכירים סבורים שחייבים להגיש בקשה לדיון נוסף".

עוד אמר אחיו של הנשיא לשעבר, כי "קצב לא נפגש עם אף בן משפחה מאז נכנס לכלא", וכי "הוא מוותר מבחירה על הביקורים. לדברי האח ליאור, אין חשש שקצב יברח מהכלא; לא נכון להכביד עליו עם השפלות נוספות כמו לבישת המדים הכתומים. הוא משתתף בכל תורנויות האסירים ואינו מבקש הנחות. ראוי ששירות בתי הסוהר ימצא פתרון למפגש עם המשפחה ללא הצורך במדי הכלא".

ליאור קצב סיפר מעט על השגרה של אחיו, מאז נכנס לכלא. "אנו משוחחים עם משה על בסיס יומי בטלפון; בקולו נשמע הרבה כאב וסבל. השיחות עם קצב קצרות, מתחילות ומסתיימות בבכי שלו בכל שיחה, אך הוא זוכה לכבוד והערכה מצד האסירים האחרים. גילה הגיעה פעם אחת לבית הסוהר ועמדה מרחוק; היה לה קושי עצום להתקרב לחומות הכלא".

עו"ד ציון אמיר, שליווה את קצב מתחילת הפרשה, אמר כי בכוונתו להמשיך ולסייע לנשיא לשעבר ככל שיוכל. עם זאת, הוא אישר שביום חמישי נפגש עם בני משפחתו של קצב והציע להם שלמטרת הדיון הנוסף בעליון ישכרו עורך דין אחר. עו"ד שפטל הוא פרקליט פלילי עתיר נסיון. בין היתר ייצג את העבריין היהודי-אמריקאי מאיר לנסקי וכן שורה ארוכה של עבריינים בכירים נוספים.

עוד בנושא
קצב ביקש ארכה לדיון נוסף בבית המשפט העליון
משפחת קצב חגגה לו יום הולדת עצוב מחוץ לכלא
קצב מרים ידיים? "לא יבקש דיון בהרכב מורחב בעליון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully