וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מאשרת: "אלחנן טננבאום נחטף באירופה"

15.10.2000 / 19:22

טננבאום, בן 54, תושב מרכז הארץ, הוא אלוף משנה במילואים; סגן שר הביטחון מסר הערב כי האיש עזב את הארץ לפני 12 יום, בנסיעה פרטית; תחנת טלוויזיה לבנונית טענה הערב כי טננבאום הוא קצין במוסד הישראלי

ישראל אישרה רשמית את דבר חטיפתו של אזרח ישראלי, איש מילואים, שנעלם מהארץ בנסיבות אישיות. סגן שר הביטחון אפרים סנה מסר הערב, כי אלחנן טננבאום עזב את הארץ לפני 12 יום, בנסיבות אישיות. סנה הוסיף כי טננבאום נסע לחו"ל כאדם פרטי ולא בשליחות המדינה. תחנת טלוויזיה לבנונית טענה הערב כי טננבאום הוא קצין במוסד.

ראש המטה הביטחוני-מדיני במשרד ראש הממשלה, דני יתום, אמר שאזרח ישראל פנה למערכת הביטחון, לפני כמה ימים, והודיע כי נותק הקשר עם אבי המשפחה, ששהה בחו"ל. יתום הסביר שמאחר ומדובר באדם הנושא דרגת אלוף משנה, בדקה מערכת הביטחון את הנושא. ככל הידוע החטוף הוא איש עסקים שעמד בקשרים עסקיים עם גורמים ערבים ופלסטינים, וככל הנראה נחטף בידיהם והועבר לחיזאללה. השמועות אומרות כי האיש נחטף בשוויץ.

תחנת טלוויזיה לבנונית טענה הערב, כי אלחנן טננבאום הנו קצין מוסד ישראלי, בן 54, המתגורר בתל אביב. התחנה, אן.בי.אם, נחשבת לאמינה, אולם טרם מסרה פרטים נוספים. אתר אינטרנט ערבי בשם אל-בוואבה מדווח כי החטוף הוא עובד תדיראן.

החיזבאללה לא מסר היכן מוחזק טננבאום ולישראל אין מידע על כך.

כתבתנו הלית לוי מוסיפה:
אלחנן טננבאום, בן 54, אב לשלושה ילדים,גר באזור המרכז. לבית המשפחה מגיעים בשעות האחרונות מכרים ובני משפחה רבים. השכנים של בני הזוג ממעטים לדבר ושומרים על סודיות. לדבריהם, יתכן שטננבאום עזב את הבית על רקע משפחתי. עם זאת, הם ציינו שבחודש האחרון הם ראו אותו במקום.

מזכ"ל ארגון החיזבאללה, שייח חסן נסראללה, הצהיר היום כי ארגונו חטף במבצע מורכב ומסובך קצין ישראלי בדרגת אלוף משנה. נסראללה סירב למסור פרטים נוספים, ואמר כי הם יוודעו בבוא הזמן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully