וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-2,000 איש הגיעו ל"רייב נגד הכיבוש"

איתי נאור

24.5.2002 / 0:14

האירוע התקיים ברחבת מוזיאון תל אביב; הוגדר כמסיבת ענק במחאה על פעולות צה"ל בשטחים; ברייב הופיעו די.ג'ייז וראפרים; הנוכחים עמדו דקת דומייה; גם יפה ירקוני הגיעה

כ-2,000 בני אדם הגיעו אמש ל"רייב נגד הכיבוש", כך לפי הערכת המארגנים. האירוע, שהוגדר כמסיבת ענק במחאה על פעולות צה"ל בשטחים התקיים ברחבת מוזיאון תל אביב תחת הססמאות "נותנים לכיבוש לראש" ו"יוצאים מהשטחים או שלא יוצאים מהבתים".

הנוכחים נעמדו לדקת דומייה, ספק ספונטנית, עליה הכריז אחד הראפרים הערבים מלוד הלוקחים חלק באירוע. לא רק צעירים הגיעו למתחם המוזיאון אלא גם לא מעט מבוגרים ומבוגרות. הבולטות שבהן היו יפה ירקוני שהגיעה להפגין נוכחות והתקבלה בתשואות ושולמית אלוני.

יואש פלדש, "הארץ", מוסיף:

באירוע, שעוצב בידי האמנים רועי שני ומיכל הלפמן, הופיעו, בין השאר, הדי.ג'ייז רביד יהושע, יהלי, אבנר מלכה, הראפרים "MWR" מעכו ואחרים. כמו כן הוקרנו על מסכי ענק עבודות וידיאו של אמנים - "דברים אקזוטיים, כל עוד זה לא עובר את גבול הפורנוגרפיה", כדברי שי רפפורט, דובר הרייב ומיוזמיו.

ההחלטה על מיקום האירוע התקבלה אחרי משא ומתן ממושך עם העירייה, ולאחר שהמארגנים - קבוצה של כ-12 תקליטנים, אמנים ואנשי היי-טק הסכימו להתפשר, אף על פי שלא רצו "מקום שמזוהה עם תנועות השמאל הוותיקות".

הרייב, שעלותו כ-10,000 דולר, ממומן על ידי תרומות של אנשים פרטיים. קואליציית השלום, ארגון הגג של כמה מתנועות השמאל, תרמה שירותי דפוס. "הסיסמה שלנו היא לצאת מהשטחים עכשיו", אומר רפפורט. "יש היום המון צעירים שחיים חיים אסקפיסטיים. אנחנו רוצים לעשות קישור בין אסקפיזם לבין המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully