וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס הסדרתי בני סלע הורשע בביצוע 13 עבירות מין

2.10.2000 / 10:40

ההרשעה - על פי הודאתו, בעסקת טיעון במסגרתה הופחתו שבעה אישומים נגדו; סלע מסכים לעבור סירוס בכלא; גזר דינו יינתן בעוד כחודש

מאת אסף לוי

בני סלע, האנס הסדרתי, הורשע הבוקר על פי הודאתו בביצוע 13 מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום. גזר דינו יינתן בעוד כחודש. הפרקליטות הגישה היום לשופטים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום מסוכם במסגרת עסקת טיעון לה הסכים סלע. על פי העסקה, הופחתו שבעה אישומים שהופיעו בכתב האישום המקורי. בין הסיבות להפחתת מספר האישומים, היו חוסר ראיות מספיקות, ורצון להימנע ממתן עדות של הנאנסות בגלל התחשבות ברגשותיהן.
עורך דינו של סלע אמר כי הוא הסכים לעבור טיפול בכלא, והביע נכונות לעבור סירוס. אפשרות זו נבדקת כעת על ידי הגורמים המעורבים.
סלע נשאל על ידי השופט האם הוא מסכים לעיסקת הטיעון והאם הוא מודה בעובדות המיוחסות לו, והשיב בלקוניות "כן". בכתב האישום המתוקן שהגישו התובעות מירי ארד ועליזה הרפז מפרקליטות מחוז תל אביב, הן מגוללות 13 אישומים מזעזעים אותם ביצע סלע. בין היתר מתואר כיצד נכנס סלע לדירה בתל אביב בה ישנה צעירה במיטתה, ניגש אליה כשבידו סכין, הניח אותה על צווארה ודרש ממנה כסף. כאשר הצעירה סירבה, הוא סובב אותה על ביטנה, קשר את ידיה, קשר חולצה על פניה ואז ביצע בה מעשה סדום. סלע חזר על המעשה מספר פעמים.

במקרה דומה, ביצע סלע מעשה סדום ברוטאלי בצעירה נוספת שישנה בדירתה ומשסיים הורה למתלוננת להתקלח ואיים עליה שאם תתלונן במשטרה הוא יהרוג אותה. באישום הרביעי, מתואר כיצד לפני כשנה הגיע סלע לדירה בתל אביב סמוך לשעה שש בבוקר, נטל כובע מצחייה וחבש אותו, כיסה את פניו במטפחת ואחז בידו סכין. באותה עת ישנו בבית אם עם שתי בנותיה הקטינות. סלע ניגש למיטה והחל לאנוס את האם.

במהלך הדיון הוציא בפעם השניה סלע שלט, בו כתב לשופט "זה פתח האוורור שיש לי בתא, אנא עזרו לי". עוד מסר סלע לעורך דינו אייל שמחוני מכתב אותו הוא מבקש להגיש לשופט. על תוכן המכתב הוטל צו איסור פרסום. בעוד חודש יחל שלב הדיונים בעונש.

יו"ר נעמת: "יש לדאוג שיקבל עונש כבד"

בתגובה להרשאתו של סלע ב-13 אישומים בלבד, אמרה יו"ר נעמת חדוה אלמגור כי, "למרות שזהו לא המצב האופטימלי, ולמרות שהיה טוב יותר אילו הורשע סלע בכל העבירות שביצע, ככול הנראה לא היה מנוס מעסקת טיעון, לאור העובדה שחלק מן הקורבנות לא היו עומדות נפשית בסיטואציה של התייצבות על דוכן העדים, המהווה עבורם מעין 'אונס שני'". אלמגור הוסיפה כי עתה יש להבטיח שעונשו של בני סלע יהיה כבד דיו גם בגין 13 האישומים בהם הוא מואשם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully