וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ניקול סמית יורשת 450 מיליון דולר

28.9.2000 / 14:18

בית הדין לפשיטת רגל קבע כי כוכבת הפורנו תקבל חלק מהונו של בעלה המנוח, איל הנפט העשיר מטקסס; במקביל תובעת סמית בבית משפט לצוואות ביוסטון לקבל מחצית מהונו של בעלה, המוערך ב-1.6 מיליארד דולר

כוכבת הפורנו לשעבר, אנה ניקול סמית, תקבל סכום של כ-450 מיליון דולר מעזבונו של בעלה לשעבר, המיליארדר הווארד מרשל. כך קבע אתמול השופט הפדרלי של בית הדין לפשיטת רגל בארה"ב. עם זאת, אמר השופט, כי ייתכן והסכום ישתנה וזאת בהתאם להחלטה שתקבע במשפט שנפתח היום ביוסטון, בנוגע לתוקף צוואתו של הרווארד.

"אני כל כך נרגשת, אף אחד לא דאג לי במשך כל חיי. האיש הזה (מרשל) כן דאג לי ואני אהבתי אותו על כך", אמרה סמית לאחר ההחלטה. "אני מקווה כי עתה, לאחר שניתנה ההחלטה, יהיה לזה סוף טוב ואני אקבל את הכסף המגיע לי כפי שהרווארד רצה כל כך".

פירס מרשל בן 61, בנו הצעיר של איל הנפט העשיר מטקסס, שירש את כל כספו, אמר בהודעה כי "ההחלטה יוצאת הדופן הזאת היא עיוות של הדין משום שאינה מבוססת על העובדות. אני מתכוון לערער על ההחלטה". עורך דינו של פירס טען בבית המשפט כי אכן הווארד אכן פינק את סמית במהלך נישואיהם והוציא עליה כסף רב, אך באף אחת מששת הצוואות שהותיר הוא לא הוריש לה דבר.
עורך דינה של סמית הודיע, כי הוא שבע רצון מההחלטתו של השופט.

החלטתו של השופט הגיעה יום אחד בלבד לפני פתיחת המשפט בבית הדין לקיום צוואות ביוסטון. במשפט תטען סמית כי צוואתו של הרווארד, בה הוריש את כל כספו לבנו הצעיר, אינה תקפה, זאת משום שהוא הבטיח לה בעודו בחיים, כי יוריש לה מחצית מרכושו. לתביעתה זו של סמית הצטרף גם הווארד מרשל ג'וניור, בנו הבכור של הרווארד, התובע אף הוא לרשת חלק מהונו של אביו.

הדוגמנית לשעבר, עבדה כחשפנית במועדון יוקרתי ביוסטון, שם הכירה את הרווארד. הם התחתנו ב- 1994 כשסמית היתה בת 26 ומרשל היה בן 89. מרשל נפטר ב-1995 בגיל 90, 14 חודשים בלבד לאחר החתונה.



0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully