וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונסקה חוזר לנבחרת אורוגוואי

7.5.2002 / 22:30

דניאל פונסקה הוותיק, שלא שיחק בנבחרת אורוגוואי מאז 1997, זומן היום לסגל לקראת מספר משחקי ידידות בדרך למונדיאל. המאמן: חשבנו שכדאי לתת לו סיכוי

דניאל פונסקה הוא השם המפתיע ביותר אותו זימן היום מאמן אורוגאווי, ויקטור פואה, לסגל בן 27 שחקנים שיצא לסידרה של משחקי ידידות הצפויים לפני למונדיאל. החלוץ בן ה-32, שהפעם האחרונה בה לבש את המדים הלאומיים היתה ב-1997, קיבל הזדמנות להגיע לסגל הסופי למונדיאל. את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ערך פונסקה ב-1990.

גם ניקולאס אוליבירה מסביליה זומן, למרות שלא שיחק בחלק ממשחקיה האחרונים של הקבוצה הספרדית.

פחות מפתיע היה זימונם של דייגו פורלאן ממנצ'סטר יונייטד, אלבארו רקובה מאינטר ושל פאולו מונטרו מיובנטוס.

הזימון של החלוץ הותיק, שאחרי עשור באירופה חזר למולדתו שם הוא משחק בקבוצת נאסיונאל, עורר זעם באורוגוואי. אוהדים זועמים מחו בכלי התקשורת כי זימונו של פונסקה הוא תוצר של לחצים מצד סוכנו פרנססיקו "פאקו" קאסאל, המייצג את שחקני העל של המדינה.

המאמן הלאומי אמר בתגובה לזימונו של פונסקה: "הוא שחקן טוב. אנחנו מודעים לכך שהוא לא במיטבו, אבל חשבנו שכדאי לתת לו סיכוי".

אורוגוואי תצא ביום חמישי לוושינגטון כדי לשחק מול ארה"ב במשחק הכנה ביום ראשון. לאחר מכן תמריא הנבחרת לשנגחאי, שם היא תשחק מול הנבחרת המקומית ב-16 למאי. ב-21 תפגוש אורוגוואי את סינגפור. פואה אמור להודיע על הסגל הסופי רק אחרי המשחק מול סינגפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully