וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן טוניס התפטר מתפקידו

25.3.2002 / 20:48

יומיים לפני משחק הידידות מול נורבגיה סיים במפתיע הנרי מישל הצרפתי את תפקידו בנבחרת טוניס. מקורבים למאמן טענו שמישל לא אהב את חילופו של עוזרו בצמד טוניסאים

מאמנה הצרפתי של נבחרת טוניס, הנרי מישל, סיים היום במפתיע את עבודתו בקבוצה. התאחדות הכדורגל בטוניס לא פירסמה את הסיבה שבגללה עזב מישל, שמונה לתפקיד רק לפני חמישה חודשים, והיה אמור להוליך את הנבחרת הטוניסאית במונדיאל הקרוב. צעדו של המאמן הצרפתי הגיע יומיים בלבד לפני משחק הידידות מול נורבגיה בטוניס. ביום שלישי אמור נשיא התאחדות הכדורגל בטוניס לערוך מסיבת עיתונאים בה אולי יסביר את סיבת עזיבתו של המאמן.

לפי מקורבים למישל, המאמן הצרפתי לא אהב את העובדה, שבהתאחדות החליפו את עוזרו אלברט ראסט בצמד אמאר סוהאייה וקאמייס לאבידי. "אני חושב שמייקל התנגד לביטולו של ראסט, ופירש את המהלך כחוסר אמון בו ע"י הרשויות", אמר אחד המקורבים.

טוניס היתה אמורה להיות הנבחרת הרביעית אותה מוליך מישל למונדיאל. לאחר קריירה כשחקן, במהלכה שיחק בנבחרת הצרפתית 58 פעמים, הוא הצעיד את צרפת לתואר האולימפי ב-1984, ולמקום השלישי במונדיאל ב-1986 במקסיקו. ב-1994 הדריך מישל את נבחרת קמרון, וב-1998 היה ממונה על נבחרת מרוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully