וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיתית איזראלוב, רוצחת בעלה, משתחררת היום מהכלא

13.9.2000 / 8:48

לפני 14 שנה ניסתה לבצע את הרצח המושלם כאשר הטביעה את בעלה בתאונה מבויימת באגם בפארק הירקון ונמלטה לחו"ל; עונשה הומתק לאחר ניכוי שליש על התנהגות טובה; גיסו של הנרצח: "המשפחה כואבת"

הבוקר תשוחרר גיתית איזראלוב, שרצחה את בעלה כדי להנות מביטוח החיים שלו. המקרה אירע לפני 14 שנה ואיזראלוב, בת ה-51, משתחררת לאחר שעונשה הומתק וקוצר בגין התנהגות טובה.

לפני 14 שנים נמצאה גופתו של יוסף איזראלוב, נהג "דן", בתוך מכוניתו בקרקעית אגם בפארק הירקון בתל אביב. בתום חקירה שנמשכה שישה חודשים נעצרה אלמנתו, גיתית איזראלוב, בלונדון. בית המשפט הרשיע אותה על סמך ראיות נסיבתיות בלבד, מכיוון שלא היו עדי ראיה לרצח. השופטים קבעו כי מכוניתו של המנוח נדחפה לתוך האגם על ידי אשתו, לבדה או בעזרת אנשים אחרים. איזראלוב לא הסגירה אנשים נוספים.

יוסף איזראלוב היה נהג אוטובוס שהתחתן בגיל 51 עם גיתית, אז בת 35. מהחקירה עלה כי לפני מותו של בעלה התעניינה איזראלוב בחברת אגד לגבי זכויותיה כאלמנה. מהחברה נמסר לה כי רק לאחר שנתיים של נישואים היא נהנית מביטוח החיים שלו.

כחודש לאחר שמלאו שנתיים לנישואיהם של בני הזוג נסעה איזראלוב לחו"ל וחזרה משם כשהיא מחופשת: לראשה פאה נוכרית ולעיניה עדשות מגע צבעוניות. באותו ערב נפגשה גיתית עם בעלה והציעה לו לצאת לטיול. כשהגיעו לפארק הירקון היא סיממה אותו, הכניסה את גופתו למכונית והטביעה אותה באגם של פארק הירקון. למחרת טסה איזראלוב, שוב בתחפושת, בחזרה לפאריס. אדם שטייל על שפת האגם הבחין במכונית פרינץ כחולה שטבועה בו. במושב האחורי של הרכב התגלתה גופתו של יוסף איזראלוב.

איזראלוב נעצרה כעבור שישה חודשים בלונדון. היא מעולם לא הודתה ברצח ונידונה למאסר עולם. בשנת 1993 קצב נשיא המדינה את עונשה ל-24 שנים וביוני 1999 הומתק שוב עונשה ל-22 שנים. בשנים האחרונות עבדה כפקידה במוסך בחולון ותוארה על ידי מעבידה כעובדת מצטיינת. לאחרונה החליטה ועדת השחרורים להפחית שליש מתקופת מאסרה בגין התנהגות טובה. היום בשעות הבוקר היא תעזוב את כלא נווה תרצה.

אריה איזראלוב, גיסו של המנוח, אומר: "הרוצחת יוצאת אחרי 14 שנים, אין מה לדבר שכל המשפחה מאוד כואבת". בני המשפחה זועמים על ריבוי החנינות וטוענים כי שוכחים את הנרצחים ואת קרוביהם. "אינני נוהג לתת עצות לנשיא המדינה, אבל נדמה שלי שצריך להתחשב יותר במה שקבעו השופטים המלומדים", הוסיף.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully