וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער חרדי הסגיר עצמו: "איימתי על לפיד בפייסבוק"

11.1.2012 / 18:21

בן 16 מבני ברק, הודה לדברי המשטרה כי הוא זה שהעלה את האיום על חייו של יאיר לפיד בדף הפייסבוק שלו. בהודעה נכתב: "דינך מוות, סופך יהיה כמו של רבין". המשטרה חוקרת

נער בן 16, תושב בני ברק, הסגיר עצמו היום (רביעי) למשטרת מחוז תל אביב, והודה כי הוא שעומד מאחורי האיום שפורסם על חייו של יאיר לפיד, אתמול ברשת החברתית "פייסבוק", כך אמרו במשטרה. מפלג ההונאה חוקר כעת את הקשר שלו למקרה.

בהודעה, שהועלתה לעמודו הרשמי של לפיד, הזהיר המשתמש, תחת השם א', כי סופו "יהיה כמו זה של רבין". עוד נכתב בהודעה, הרווית שגיאות כתיב, כי לפיד הוא "ממזר בן ממזר ללא תקנה". בהתייחסו לאביו המנוח של לפיד ומייסד מפלגת שינוי, טומי לפיד, "איחל" א' ללפיד: "אם היית ממזר סטנדרטי, היית אולי יכול להשתנות, אבל עם אבא מלוכלך ורקוב כמו שלך?". לפיד, שהודיע בתחילת השבוע על כניסתו לחיים הפוליטיים, משתמש בפייסבוק כדי לתקשר ישיר עם קהל תומכיו, קוראי הטור שלו בעיתון "ידיעות אחרונות" - וכעת, גם עם מצביעים פוטנציאליים. דף הפייסבוק שלו כולל מעל 35 אלף מעריצים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שנכתבה בעמוד הפייסבוק של לפיד. נער בן 16 הסגיר את עצמו והודה כי כתב אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשתמש א' לא הסתפק בהבעת דעתו האישית על לפיד, ואף איים כי "וואלה תאמין לי אם אני רואה אותך, בא לי להרוג אותך". ההודעה, שנמחקה זמן מה אחרי שהועלתה לדף הפייסבוק של לפיד, גררה גינויים רבים מצד הגולשים האחרים בעמוד, והוסרה לאחר זמן לא רב. עוד נכתב בה כי יאיר לפיד הוא "אנטישמי שונא ישראל" והמשתמש א' עודד לרצוח אותו: "כל המיישם זאת יבורך". הוא אמר עוד כי ללפיד אין סיכויים בהתמודדות מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וכי אם יעשה זאת, גורלו יהיה כמו "זה של רבין".

יאיר לפיד נכנס לפוליטיקה:
הסקר התורן: לפיד עם 20 מנדטים, קדימה עם 8 בלבד
יאיר לפיד לח"כים: "מה מפחיד אתכם כל כך?"
סקרים: לפיד וישראל ביתנו ממריאים, קדימה מתרסקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully