וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת”א הודיעה: ניר לוין ממשיך עד סוף העונה

10.1.2012 / 19:15

הצהובים הפריכו את השמועות על מועמדותו של דרור קשטן. בעונה הבאה יוחתם מאמן שיסכים לעבוד בכפוף למנהל מקצועי

פיטוריו של דרור קשטן מהפועל תל אביב העלו באופן מיידי גל של שמועות וספקולציות על הגעתו של המאמן הוותיק לקרית שלום. בפועל, הדברים רחוקים מאוד מלקרות ובקרב ראשי מכבי תל אביב אין שום שינוי בהחלטה המקורית של הבעלים מיטש גולדהאר - לתת לניר לוין את מפתחות האימון עד לסיום העונה. הצהובים הוציאו הודעה רשמית לפיה ניר לוין ימשיך עד תום העונה, כשבסיומה יחזור לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

ניר לוין אמר: "אני מעריך ומוקיד את האחריות והאמון שניתנו לי ואמשיך לעשות כמיטב יכולתי למען המועדון". נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס הוסיף: "כמה משרות בתפקידי ניהול במועדון תישארנה פנויות בשלב זה עד שנמצא את האנשים המתאימים לטווח הרחוק". גורם במועדון: "מבחינתנו מועמדותו של קשטן יורדת מהפרק והוא גם לא מועמד לעונה הבאה. מה שחשוב כעת זה שהקבוצה תנצח כמה שיותר משחקים עד סוף העונה".

במקביל לתכניות קצרות הטווח לעונה הנוכחית, עוסקים במכבי תל אביב כבר זמן רב בשאלה לגבי איוש הצוות המקצועי לעונה הבאה. הבעלים מיטש גולדהאר קיבל החלטה עקרונית למנות מנהל ספורטיבי זר, שיקבל סמכויות נרחבות ביחד עם המאמן שיעמוד על הקווים בשנה הבאה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, התוצאות האחרונות והעובדה שנכון לעכשיו הקבוצה מחוץ למאבק האליפות, הביאו לכך שהחתמת המנהל הזר נדחתה במקצת. רשימת המועמדים של גולדהאר הצטמצמה לאחרונה לשלושה שמות, אותם הוא שומר קרוב מאוד לחזה. יתכן שההכרזה על זהות המנהל הספורטיבי תתרחש עוד במהלך העונה הנוכחית, אם כי הכוונה שהוא יחל בתפקידו רק לקראת הקיץ והעונה הבאה.

בסביבת הבעלים אומרים כי הפעם נראה שגולדהאר רציני מתמיד, בכל הקשור להבאת איש כדורגל אירופאי, שיוכל להביא עמו גם שחקנים ברמה גבוהה למועדון. לקראת העונה הבאה. הבעלים לא יהסס להשקיע כספים רבים בהבאת דמות זרה, בעלת שם, אם כי ברור שבסיטואציה כזו לא יגיע למועדון מאמן ישראלי מהדרג הגבוה ביותר, שכן אף מאמן ישראלי בכיר לא יסכים לעבוד עם מנהל ספורטיבי זר מעליו.

סוגיית המנהל הספורטיבי הזר מעמידה בספק גדול גם את מועמדותו של דרור קשטן למועדון לעונה הבאה, אם כי גורם המקורב מאוד למועדון אומר: "הדברים בכדורגל נזילים מאוד ודינמיים. מה שנכון להיום, יכול להיות לא נכון בעוד חודש או בעוד מספר חודשים". לפי שעה נראה שאם גולדהאר לא ינצל את חלון ההזדמנות הנוכחי להביא את קשטן לקבוצה, זה גם לא יקרה בקיץ הקרוב. אופציית הגעתו של קשטן לקרית שלום קיימת אמנם, אך בסבירות נמוכה מאוד.

גולדהאר ידוע כבעלים שמעורב בכל פרט ופרט בקבוצה, וגם ממקום מושבו בקנדה הוא יודע בדיוק רב מה מתרחש במתחם האימונים בקרית שלום. גולדהאר ונציגו ג'ק אנג'לידיס מודעים לעובדה שהגעת מאמן בסדר גודל של דרור קשטן או כל מאמן בכיר אחר, לא תאפשר לו את אותה מידת מעורבות בה הוא נמצא כעת וגם זה מהווה שיקול בהחלטתו על זהות האנשים שיעמדו בראש הצוות המקצועי לעונה הבאה בפרט ולשנים הבאות בכלל. גולדהאר נמצא כבר שלוש עונות במכבי וגם הוא יודע שעד כה הקבוצה נכשלה ביעדים אותם הציב. יחד עם זאת, גולדהאר נחוש להחזיר את המועדון לימיו היפים ומבחינתו הוא כאן להרבה שנים.

עדכון ראשון: 14:11

בתוך כך, יחזרו הערב שחקני הקבוצה לאימונים ויחלו בהכנות לקראת משחק הבית נגד הפועל באר שבע, בשבת בבלומפילד.

עוד הפסד מביך למכבי תל אביב, שם מתקשים להבין איך זה קורה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully