וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי חיון נגד נענע10: "פגעו בשמו הטוב"

8.1.2012 / 14:21

המאבק בין בלוגר הרכילות לאתר שאירח אותו עד לאחרונה עולה לרמה המשפטית: חיון תובע את האתר בגין הפרת הסכמים ומניעת תשלומים המגיעים לו

בלוגר הרכילות עומרי חיון תובע 120 אלף ש"ח מהאתר נענע10 במסגרתו פעל הבלוג שלו, "בדרך לתהילה" עד לפני כחודש. חיון טוען במכתב שנשלח הבוקר (ראשון) לנענע10, כי האחרונים הפרו את ההסכמים וההתחייבויות כלפיו במהלך עבודתו בחברה.

בין היתר, טוען חיון כי נענע10 לא השתתפה בהוצאותיו על חיבור אינטרנט וגלישה סלולרית כפי שהתחייבה כלפיו ולא נתנה לו גישה לארכיון התמונות של האתר. עוד טוען חיון כי השכר אותו קיבל מהאתר בחודש הראשון לעבודתו, היה נמוך ב-25% מהשכר אשר הובטח לו במעמד חתימת החוזה.

לטענת חיון, מנכ"ל האתר גיא אליאב זימן אותו לפגישה לפני חודשיים, אז הודיע לו כי במידה ולא יסכים לקיצוץ של מחצית משכרו – ייאלצו באתר להפסיק את ההתקשרות עמו. חיון הודיע לאליאב באותה פגישה כי הוא מעוניין לפרוש מהאתר בתוך שלושה חודשים כקבוע בהסכם ההעסקה שלו.

מיד לאחר הפגישה, כך טוען חיון, הוחלט בנענע10 להסיר את כל הקישורים לבלוג שלו מאתר הבית ומ-MSN, מה שפגע משמעותית במספר הכניסות. את ההתקשרות עמו סיימו באתר תוך חודשיים, ולא שלוש כפי שהוחלט בין הצדדים.

"משהבינה מרשתך כי היא עומדת להפסיד טראפיק של עשרות אלפי כניסות ייחודיות ביום בבלוג המצליח המנוהל על ידי מרשנו, שמה לה למטרה להכשיל את מרשנו בכל דרך, תוך תקיעת טריז בגלגליו המקצועיים והעצמאיים כאחד", כתב עו"ד יותם וירז'נסקי ממשרד דרורי-וירז'נסקי-אורלנד, המתמחה בתקשורת ואינטרנט ומייצג את חיון. "אם לא די בכך, מרשתך בחרה לנקוט בפעולות שונות, כגון אי-קידום מופגן ומכוון של כתבותיו ושל הפוסטים של מרשנו, תוך פגיעה ישירה במרשנו, בתדמיתו, בשמו הטוב ובמוניטין הרב שרכש, הרבה לפני שבא בקשר עם מרשתך".

חיון דורש מנענע10 תשלומים על הוצאותיו בתקופת עבודתו באתר, שכר של חודש שלטענתו לא שולם לו ופיצוי על האמור לעיל בסך 120,000 ש"ח בגין הפרת ההסכם עמו ופגיעה במוניטין.

עו"ד וירז'נסקי מסר בתגובה בשמו של חיון: "נענע 10 הפרה את ההסכם שלה עם חיון, תוך שהיא עושה דין לעצמה, מנכה תשלומים שונים משכרו בניגוד לאמור בהסכם ומעל הכל פועלת לפגוע בו ובמשלח ידו כבלוגר הרכילות הפופולרי בישראל, בדרכים לא כשרות כגון מניעת קידום התכנים שיצר ופגיעה בשמו הטוב ובמוניטין שלו".

גיא אליאב, מנכ"ל נענע 10 מסר: "לא מעוניין להגיב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully