וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב ביקש ארכה לדיון נוסף בבית המשפט העליון

גלעד גרוסמן

5.1.2012 / 13:30

עו"ד אביגדור פלדמן טען בשבוע שעבר כי נשיא המדינה לשעבר קצב, יוותר על האפשרות לקיים דיון בהרכב מורחב בעניינו, אולם פרקליטו השני, עו"ד ציון אמיר, ביקש ארכה לדיון נוסף בעליון

נשיא המדינה לשעבר משה קצב המרצה שבע שנות מאסר בגין מעשי אונס ועבירות מין נוספות, ביקש מבית המשפט העליון להעניק לו ארכה נוספת של 60 יום כדי להגיש בקשה מנומקת לקיום דיון נוסף בהרכב מורחב בבית המשפט העליון בהרשעתו, זאת לאחר שבית המשפט כבר נתן לו ארכה של 45 יום, שאמורה להסתיים בשבוע הבא.

בבקשה שהוגשה היום (חמישי) באמצעות פרקליטו של קצב, עו"ד ציון אמיר, נכתב כי "לאור היקפו הרב של פסק הדין ושל החומר בתיק, צוות ההגנה זקוק לזמן כדי לכתוב נימוקים מלאים בבקשת הארכה". עוד צוין בבקשה כי "בצוות ההגנה גם נשקלים שינויים פרסונליים, עובדה שמצריכה זמן נוסף להגשת הבקשה".

הצעד שבו נקט היום עו"ד אמיר מתבצע לאחר שלפני כשבוע וחצי טען פרקליטו הנוסף של קצב, עו"ד אביגדור פלדמן, כי "קצב לא יבקש דיון נוסף בבית המשפט העליון". במהלך כנס באוניברסיטת בר אילן אמר אז עו"ד פלדמן כי הוחלט שלא להגיש את הבקשה, לאחר שהועלתה הערכה לפיה סיכוייה אינם ריאליים. בסביבתו של הנשיא השמיני הופתעו לשמוע את דברי עו"ד פלדמן. ליאור קצב, אחיו של הנשיא לשעבר, אמר אז כי מדובר בדברים שאמר עו"ד פלדמן על דעתו בלבד.

משה קצב החל לרצות את עונשו בשבעה בדצמבר. בהצהרה קצרה שמסר באותו היום בפתח ביתו, המשיך קצב לטעון לחפותו. "היום הסתיים מאבק עקוב מדם, ללא הפוגה", אמר אז קצב בזעם. "במשך חמש שנים וחצי, בתסכול ובזעם, עבורו ועבור כל מכריי. כל מכריי יודעים שההאשמות אינן נכונות – כי הם מכירים אותי. ככל שנאבקתי יותר על חפותי, כך נאבקו בי יותר. במדינת ישראל מוציאים היום אדם להורג על סמך התרשמויות, בלי עדויות בזמן אמת ובלי ראיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully