וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי יוצאת מהארון

וואלה! סלבס

27.12.2011 / 9:32

אורנה בנאי החליטה בגיל 45 לגלות את הסוד הכי כמוס שלה ולצאת סוף סוף מהארון. לאחר שנים רבות של איפול על הנושא, אורנה מודה שהיא לסבית גאה וחיה עם בת זוג. וואלה! סלבס הכי גייז

סמסו מברוק לאורנה בנאי שהחליטה אחרי 45 שנות קיום לצאת סוף סוף מהארון ולהודיע לכל מי שרוצה לדעת שהיא בעצם לסבית. בראיון שנתנה בנאי לכתב ידיעות אחרונות איתי סגל, שיפורסם בגיליון הקרוב של "7 ימים", חושפת בנאי, כי למרות שיש לה שני ילדים (אחד מארהל'ה ברנע), היא בעצם חובבת נשים וכל השנים הללו בעצם לא יצאה מהארון. עוד מגלה בנאי כי היא נמצאת בזוגיות מאושרת עם אשה.

אורנה בנאי. אביב חופי
הכי גאה שיש. אורנה/אביב חופי

זה כבר שנים רבות שגל שמועות לגבי זהותה המינית של בנאי שוטף את הביצה, אך הכוכבת הקפידה להתעלם ותמיד נהגה להתבדח, כשסיפרה שהיא יודעת שיש עליה שמועות רבות והן כולן נכונות. הקהל היה עוצר את נשימתו ואז בנאי היתה מסיימת את המשפט בבדיחה, כשהיתה אומרת: "אני באמת אוהבת חיות" ופעם אחרת אמרה "אני אשה". היום, כאמור, נחשף הסוד הגדול.

בנאי, שנחשבת לאחת השחקניות והקומיקאיות המצליחות במדינה, היא נצר למשפחת בנאי המפורסמת. אורנה פרצה לתודעה עם דמותה של לימור ב"רק בישראל" לצידו של ארז טל ומאוחר יותר הפכה לחברה בפאנל של התכנית "ארץ נהדרת", ממנה פרשה לאחר מספר שנים. במקביל היא אף כיכבה בדרמה "אמאל'ה", שם שיחקה אם חד הורית.

וואלה! סלבס רצתה לצאת מהארון, אבל היה לה קר מדי.

יש לכם משהו להגיד? בואו לדבר על זה בפייסבוק

זוכרים שאורנה התלוננה שמישהי מטרידה אותה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully