וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר זימרו ודניאל פרנקל נבחרו לאתלטי השנה בארץ

26.12.2011 / 18:30

איגוד האתלטיקה בחר ברץ המרתון שהבטיח את מקומו בלונדון 2012 ובשיאנית ישראל בקפיצה לגובה. אמנון גור מאמן השנה

איגוד האתלטיקה הישראלי פרסם היום (שני) את נבחרי השנה שלו לשנת 2011. רץ המרתון זוהר זימרו הוא אתלט השנה, בזכות ההופעה הנהדרת שלו במרתון רוטרדאם, בו שיפר את שיאו האישי ב-6 דקות וחצי וקבע את הקריטריון הישראלי להשתתפות במשחקים האולימפיים בלונדון. נכון לעכשיו, זימרו הוא האתלט הישראלי היחיד שהבטיח את מקומו במשחקים. שיאו האישי של זימרו עומד על 2:14:28 שע' והוא רחוק בשבע שניות משיאו הישראלי של היילה סטאין. זימרו בן ה-34 עשה את ההסבה למרתון לפני שלוש שנים. בקיץ האחרון הוא השתתף באליפות העולם בדאגו, אבל לא סיים את הריצה בגלל פציעה ברגל כתוצאה מהחלפת נעליים.

דניאל פרנקל, שנבחרה לאתלטית השנה, המשיכה בחלק הראשון של 2011 בקו ההתקדמות שלה, והייתה קרובה מאוד למדליית הארד באליפות אירופה באולמות, כשבסופו של דבר היא סיימה במקום הרביעי. היא שיפרה את שיאה הישראלי השנה והעמידה אותו על 1.94 מ', סנטימטר פחות מהקריטריון הישראלי ללונדון 2012. למרבה הצער, פרנקל סובלת מפציעה לא קלה בברך, מה שמרחיק אותה מאוד מהחלום האולימפי שלה.

ד"ר אמנון גור, מאמנו של זוהר זימרו ואחד ממקימיה של אגודת הפועל אתלטי אורן השרון, נבחר למאמן השנה. ספורטאיי ומאמן השנה יקבלו את הפרסים באליפות ישראל 2012 שתתקיים ביולי.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully