וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה מצגר: "התקשורת מנפחת את הדרת הנשים"

הרב הראשי האשכנזי טוען כי הסיקור התקשורתי של מקרי הדרת הנשים שאירעו לאחרונה "מוגזם", וציין כי מדובר במקרים חריגים. יחד עם זאת, אמר כי לא ניתן לקיים הפרדה בתחבורה הציבורית

יח"צ - חד פעמי

נושא הדרת הנשים מסעיר את הציבור החילוני בארץ, אולם גם בקרב הציבור הדתי מתקיים ויכוח ער אודות הסוגיה השנויה במחלוקת. הרב הראשי האשכנזי, יונה מצגר, האשים היום (חמישי) את אמצעי התקשורת בכך שאלו "לוקחים כל מיני מקרים חריגים ומנפחים אותם". בראיון לרדיו "קול חי" ציין מצגר כי "התקשורת קצת מגזימה בנושא הדרת נשים".

הרב הראשי המחיש את טענתו וסיפר כי לאחר פגישה שנערכה בין הרמטכ"ל בני גנץ לרבנים הראשיים – הוא עצמו והרב הראשי הספרדי – שלמה עמאר, העיתונים יצאו בכותרות דוגמת "אסור לנשים לשיר". "לא דיברנו מילה על חיילות שרות, לא שאלו אותנו על כך ולא הבענו את דעתנו", כונן הרב שהסביר כי "מה שביקשנו זה למצוא מוצא של כבוד המאחד את החיילים, ומי שלא מעוניין לשמוע שירה של חיילת שתתאפשר לו האפשרות הזאת".

יחד עם זאת, מצגר קרא שלא לעורר "פרובוקציות", ככל הנראה בהתייחסו לצוערי קורס הקצינים שנטשו טקס רשמי בעקבות שירת חיילות במהלכו. בנוסף הוא יצא נגד תופעת כיסויי הנשים, "שאלים" בהתייחס לתופעה המכונה "נשות הטליבן" של נשים המכסות כל חלק בגופן, והבהיר כי לא ניתן לבקש מ"ציבור כללי" שנוסע באוטובוס ציבורי "לעשות מה שאתה מחמיר עם עצמך". מצגר גם קרא לשלום בית ואמר: "תפסיקו לחפש סיבות לעוינות, למריבה ולמחלוקת. אנחנו לא בתקופה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לריב".

הדרת נשים - כותרות אחרונות:
לבני ב"כנס חירום" בנושא הדרת נשים: איום מבפנים
האישה שסירבה להיכנע לחרדים תעיד בממשלה
נתניהו נגד הפרדת הנשים: "קבוצות שוליים פוגעות בחברה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully