וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בחיל הים: אישה מונתה לתפקיד ראש מספן

22.12.2011 / 5:14

סא"ל מיכל תשובה, סגן ראש מספן כוח אדם הנוכחית, תועלה לדרגת אל"מ ותכהן בראש הכוח. העלתה בדרגה שוברת שיא במספר הנשים בדרגה זו בצה"ל כשמספרן עומד כעת על 25

תפקיד ראש מספן כוח האדם בדרגת אל"מ בחיל הים יועד תמיד לגברים בלבד, כאלה שצמחו כחובלים או כצוללנים. נשים כדרך קבע התקדמו עד לתפקיד סגן ראש מספן כוח האדם בדרגת סא"ל. מפקד חיל הים, האלוף רם רוטברג, החליט לשבור מסורת בת שנים ארוכות ולפתוח את תפקיד מספן כוח האדם לקצינה. אמש (רביעי) החליט לבחור את סגן ראש מספן כוח האדם סא"ל מיכל תשובה (42), נשואה ואם לשלושה ילדים, לראש מספן כוח האדם ובכך היא תועלה לדרגת אל"מ.

מבדיקת הנתונים באגף כוח האדם בצה"ל עולה כי העלתה בדרגה של סא"ל תשובה לדרגת האל"מ לא שוברת רק שיא חילי אלא גם שיא כלל צה"לי מאחר ולראשונה מאז הקמת צה"ל ישרתו 25 קצינות בדרגת אל"מ בו זמנית. קציני חיל הים הדגישו כי סא"ל תשובה תחליף בתפקידה את אל"מ עמית שבעברו היה מפקד שייטת צוללות של חיל הים.

סא"ל תשובה התגייסה לחיל הים לאחר שסיימה בהצלחה קורס קציני כוח אדם ייעודי ומאז מילאה שורה ארוכה של תפקידים בתחום תנאי השירות והפרט. את שמה בחיל רכשה בשנת 1998 כראש מדור אקדמאים, לאחר שהתמודדה בהצלחה עם בריחת המוחות מחיל הים בשל התפתחות חברות הסטארט אפ בישראל ובעולם. לאחר מכן מלאה תפקידי כוח אדם בזירת ים סוף ובסיס חיפה הנחשב למבצעי ביותר בחיל.

עוד בנושא:
הרמטכ"ל יכריע: אשל או לוקר למפקד חיל האוויר?
לראשונה בצה"ל: "קופסאות שחורות" גם ביבשה
יוקר מחיה? עוד 780 מיליון שקלים לתקציב הביטחון

  • עוד באותו נושא:
  • חיל הים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully