וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כץ נפגש עם נוסעת האוטובוס שסירבה לקום לגברים

השר כץ אמר לרוזנבליט: "אנחנו מכבדים אמונות ונורמות של תושבים שונים, אבל לא אתן שהדבר יבוצע תוך כפייה ופגיעה בנוסעים אחרים של בתחבורה הציבורית". הוא הורה לחקור את האירוע

שר התחבורה, ישראל כץ, נפגש הערב (ראשון) עם טניה רוזנבליט, נוסעת האוטובוס מאשדוד שסירבה לפנות את מקומה ברכב על אף התעקשותם של קבוצת חרדים שנסעו בו והתנכלותם אליה

הבוקר הורה השר לאגף הפיקוח והחקירות במשרדו לחקור את האירוע, שהיה בסוף השבוע, לרבות דרישתו של שוטר מרוזנבליט לפנות את מקומה ולעבור לחלקו האחורי האוטובוס, קו 541 של אגד. כץ יבדוק אם בכך שביקש נהג האוטובוס מהנוסעת לעבור מקום, הוא עבר על תקנות משרד התחבורה. כץ אמר כי בכוונתו למצות את הדין עם המעורבים באירוע, וכי הוא אף שוקל להתקין טלפון בכל אוטובוס, באמצעותו יוכלו נוסעים להתקשר למוקד ולהתלונן על פגיעה פיזית או מילולית שהתרחשה בו.

שר התחבורה ישראל כץ נפגש עם טניה רוזנבליט , דצמבר 2011. מגד גוזני
כץ ורוזנבליט, הערב/מגד גוזני

"בישראל של שנת 2011 לא תהיה הפרדה בין גברים ונשים", אמר כץ במהלך הפגישה. "אנחנו מכבדים אמונות ונורמות של תושבים שונים, אבל לא אתן שהדבר יבוצע תוך כפייה ופגיעה בנוסעים אחרים של בתחבורה הציבורית".

זו לא הפגישה "הממשלתית" היחידה שצפויה לרוזנבליט. הנוסעת נענתה לבקשתה של השרה לימור לבנת, העומדת בראש ועדת השרים לקידום מעמד האישה, והיא תגיע להעיד בפני הצוות. היום בצהריים התקשרה לבנת לרוזנבליט, ואמרה לה כי היא גאה בה על עמידתה האיתנה על עקרונותיה. "עשית דבר חשוב, וזה לא משנה אם התכוונת או לא. מה שחשוב הוא שהצבת את ההתנהגות המבישה והחמורה של אותה קבוצת אנשים בראש סדר היום הציבורי", אמרה לבנת. "אשמח אם תעידי בפני הצוות הבין משרדי. אני מחזקת את ידייך, הבאת בהתנהגותך המון כבוד לנו, הנשים".

הקצנה חרדית במרחב הציבורי - כותרות אחרונות
האישה שסירבה להיכנע לחרדים תעיד בממשלה
לגברים בלבד: הפרדה בין מינים בחדר הכושר בטכניון
הדרת הנשים מגיעה לכנסת: מאסר או חוק מסייע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully