וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: הרוג ו-25 פצועים בתקיפת צה"ל בעזה

בתגובה להמשך ירי הרקטות לשטח ישראל תקף צה"ל ברצועה. הפלסטינים מדווחים שאזרח נהרג ו-7 בני משפחתו נפצעו מפגיעת רסיסים בביתם. עוד דווח כי סך הכל נפצעו 25, ביניהם נשים וילדים

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר (שישי) כי אדם אחד נהרג ו-25 נפצעו בתקיפת צה"ל ברצועת עזה שהתרחשה במהלך הלילה. על פי הדיווח, צה"ל תקף שלושה מוקדים שונים בהם מחנות אימונים של ארגון חמאס ברצועה, ובסמוך לאחד ממוקדי התקיפה נפגע בית מגורים מרסיסים ועלה באש. כתוצאה מהאש הבית נהרס לחלוטין, כך על פי הדיווח, וכתוצאה מכך נהרג אזרח בן 42. מקורות פלסטינים רשמיים דיווחו כי האזרח שנהרג זוהה ושמו הוא בהאג'ת זאלאן. כמו כן דווח כי שבעה מבני משפחתו של ההרוג, אשתו, אביו בן ה-65 וחמשת ילדיו, נפצעו בתקיפה. עוד דווח כי בתים נוספים נפגעו מרסיסים וסך הכל נפצעו 25 בני אדם, ביניהם פעוט, ושבעה מהם באורח קשה. הפלסטינים מדווחים כי בתקיפת מחנה אימונים במוקד אחר לא דווח על נפגעים. דובר מטעם חמאס האשים את ישראל באחריות להסלמה באזור.

מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל-האוויר תקפו במהלך הלילה מוקד פעילות טרור בדרום רצועת עזה ומוקד פעילות טרור נוסף בצפון רצועת עזה. עוד נמסר כי "זוהו פגיעות מדויקות במטרות. כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם". עוד נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

תקיפת צה"ל הגיעה לאחר שאמש נורו לשטח ישראל 6 רקטות, בשעות הערב המוקדמות נורה מטח של ארבע רקטות אחת הרקטות התפוצצה סמוך לבאר שבע, שתי רקטות התפוצצו בשטחי המועצה האזורית אשכול, ככל הנראה רקטות קסאם, ורקטת גראד נפלה סמוך לרהט. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק בכל המקרים. אזעקות נשמעו ברהט, בלהבים, במיתר ובלקיה. סמוך לחצות נורו שתי רקטות נוספות שהתפוצצו בשטח פתוח ליד אשקלון. הרקטות נורו מצפון הרצועה ולא גרמו לנפגעים או לנזק.

הזרוע הצבאית של פתח, גדודי חללי אל-אקצה, לקחה אחריות לירי הרקטות, ככל הנראה בתגובה לתקיפת צה"ל ברצועת עזה בה נהרגו שני פלסטינים, ביניהם פעיל בגדודי חללי אל אקצה. בצה"ל אישרו את דבר התקיפה וציינו כי הפעיל שנהרג תכנן להוציא אל הפועל פיגוע בגבול ישראל-מצרים והיה מעורב בביצוע פיגועים נוספים.

עוד באותו נושא:
2 רקטות התפוצצו ליד אשקלון, צה"ל תקף ברצועה
סיכול ממוקד בעזה: חוסל פלסטיני שתכנן פיגוע בגבול המצרי
בתגובה לחיסול בעזה: רקטות נורו לאזור באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully