וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה ביטלה את העברת כריס פול ללייקרס

ראשי ה-NBA לא אישרו את העסקה המשולשת שהייתה אמורה לשלוח את גאסול ליוסטון, ואת אודום, סקולה ומרטין להורנטס

כריס פול היה קרוב לקבל הלילה (בין חמישי לשישי) את מבוקשו ולנחות בלוס אנג'לס לייקרס בטרייד משולש ועמוס כוכבים, אך שעות ספורות אחרי שהדיווחים התעקשו שהטרייד הושלם, הודיעה הנהלת ה-NBA, שמחזיקה בבעלות על ההורנטס, על ביטולו.

מי שנחשב לרכז הטוב בליגה בשנים האחרונות היה אמור לעשות את דרכו להוליווד מניו אורלינס, כשהלייקרס תכננו לשלוח את פאו גאסול ליוסטון ואת למאר אודום להורנטס, בעוד הרוקטס יעבירו לניו אורלינס את לואיס סקולה, קווין מרטין, גוראן דראגיץ' ובחירת דראפט עתידית.

מהנהלת הליגה נמסר בתגובה: "זה לא נכון שהבעלים הפילו את העסקה. הליגה החליטה שלא לאשר את הטרייד מסיבות מקצועיות". פול עצמו הסתפק בציוץ קצרצר בעקבות החדשות וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "וואו". אודום הוסיף בטוויטר שלו: "מה עושים עכשיו, כשהקבוצה רוצה להעביר אותך בטרייד וזה לא יוצא לפועל?".

גארד ניו אורלינס הורנטס כריס פול (שמאל) מול גארד לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט (ימין). רויטרס
עדיין יריבים. כריס פול מול קובי בריאנט/רויטרס

פול, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, דרש לעזוב את הקבוצה בה בילה את כל הקריירה המקצוענית שלו כבר בקיץ שעבר, ולאחר שהוזכר כמועמד לעבור לקבוצות רבות, ביניהן בוסטון, ניו יורק, לוס אנג'לס קליפרס, גולדן סטייט ואחרות - הסכימו ההורנטס למצוא לובית חדש. הרכז הנפלא אמנם הביע את רצונו לחבור לכרמלו אנתוני ואמארה סטודמאייר בניקס, אלא שגם בלייקרס נדמה שהייתה יכולה להיות לו הזדמנות לא רעה בכלל לחגוג אליפות ראשונה בקריירה, במועדון לא פחות גדול.

בארצות הברית טוענים כי הויתור על החוזים הגדולים של גאסול ואודום היה הופך את הבאתו של דוויט האוורד להוליווד מפיקציה, לסיטואציה שבהחלט יכולה להתרחש, עד ההחלטה על ביטול העסקה.

האינטרס של ניו אורלינס בעסקה ברור: ההורנטס לא רצו ללכת בעקבות קליבלנד וטורונטו, שאיבדו בקיץ שעבר את לברון ג'יימס וכריס בוש ללא תמורה, וניסו להעביר את הכוכב שלהם לפני שזה יעזוב בחינם. אם ההעברה הייתה מתבצעת, החמישיה של ניו אורלינס הייתה הופכת למאוזנת ומסקרנת, עם ג'רט ג'ק, קווין מרטין, למאר אודום (או טרבור אריזה), לואיס סקולה ואמקה אוקפור.

אחרונה וחביבה היא יוסטון, שחיפשה שחקן גבוה שישמש לה סוג של עוגן מאז פציעותיו הרבות של יאו מינג. הרוקטס הוזכרו כמועמדים לקלוט את ננה או טייסון צ'אנדלר החופשיים, אלא שהטרייד היה משיג עבורם שחקן הרבה יותר טוב, כמוהו ימשיכו לחפש בשוק ההעברות הרותח.

טייסון צ'נדלר קרוב לחתימה בניקס
שיין באטייה חתם במיאמי
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully